Hoe zit dat nou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda88, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff soms word ik zo moe van mezelf! Het ene moment ben ik zo blij dat ik zwanger ben, en het andere moment ben ik zo bang voor een miskraam! Als gevolg continu naar de wc en wc papier checken! Vannacht slecht geslapen daarom en als ik dan eindelijk slaap,droom ik er over! Maar nu merk ik dat ik sochtends niet echt zere borsten heb, maar savonds voor dat ik ga slapen en mn BH uit doe doen ze zoo pijn! Dat viel gister avond wel mee! Hoe ging dat bij jullie? Blijven de borsten pijnlijk of word dat gewooon minder?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij mij verschilde de pijn in mijn borsten per dag en had het met name 's avonds als ik mijn bh uittrok. Nu zijn ze minder gevoelig behalve mijn tepels dan. Ik zie dat je al een miskraam hebt gehad? Misschien komt de angst ook mede daarvandaan? Kan ik me goed voorstellen. Ik maakte me in het begin (en nog steeds wel) zorgen om ons kindje. Dit hoort misschien ook wel bij het moederschap. Het begint bij de zwangerschap en stopt nooit...

Ik hoop dat je kunt gaan genieten van je zwangerschap!

3. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie! ik denk wel dat het door de miskraam komt! Ik ben al wel weer een beetje gerustgesteld dat het dus gewoon kan! En het heeft allemaal best lang geduurd! Ik zie dat het bij jou ook een jaar heeft geduurd! Geniet van je zwangerschap!

4. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het zo dat je je elke dag weer anders kan voelen?

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi linda'

ik ben ongeveer even ver als jij in de zwangerschap en ik heb bijna nergens last van , het lijkt net alsof ik niet zwanger ben, soms ook wat pijn in mijn borsten en wat moe
    dit wordt mijn derde kindje en bij mijn eerste zwangerschappen had ik ook weinig tot geen klachten , het komt vanzelf wel hoor , tot vervelend toe:D'

ik heb 1 miskraam gehad en die zwangerschap voelde ook heel anders en had ik ook steeds wat bruin bloedverlies.

ik snap je onzekerheid en angst , maar helaas kan niemand dat weghalen;)

ik hoop dat je snel van die onzekerheid en angst af bent

spinnekop

en ja , je kunt je elke dag anders voelen hoor ;)

Deel Deze Pagina