help

Discussion in 'Zwangerschap' started by babytje, Jan 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    hallo, ik ben morgen vijf ween zwanger en ik ging net plassen en had bij het afvegen roze afscheiding. Verder geen echte buikpijn. ik schrik me dood. watkan dit zijn en moet ik de verloskundige bellen?

2. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    kan een innestellingsbloeding zijn.
    je hoort/leest het wel vaker.
    Jikke

3. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    ik denk nu dat ik buikpijn heb, maar volgens mij zijn dit mijn darmen die rommelen. wat wordt je hier onzeker van zeg.

4. Niet meer actief

Als je nogsteeds roze veegt, zou ik voor mn eigen gemoedsrust even de verloskundige bellen...

Die buikpijn kan heel goed door de zenuwen komen!

Als het roze eenmalig was kan het ook een gesprongen adertje zijn, dat heb je nu heel snel...

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    meid als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon de vk bellen maar kan idd ook innesteling wezen ik duim voor je groetjes

6. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    het was nu bruinig van kleur en di buikpijn is volgens mij toch echt darm kramp. ik voel wel altijd wat menstruatiekramp achtig maar niet hevig en dat heb ik vanaf het begin al elke dag een beetje. misschien bel ik straks de vk toch even ik hoop dat het inesteling bloeding is. Bij mijn eerste heb ik volgens mij nog meer bloed verloren. joyce kom je ook online vandaag?

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @babytje ja ik kom vanavond nog ff op msn me ouders zijn nu op visite ivm verjaardag van me oudste.
    hoop dat het bloeden echt ophoud en dat het niks is en alles gewoon goed mag blijven gaan meid.
    spreek je hopenlijk vanavond nog.

groetjes

8. wendy22

wendy22 Lid

Jan 5, 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    pff ik snap heel goed dat je je druk maakt,ik had het vorige week ook,ging naar de wc en jahoor lichtrose en wat oud bloed..vk gebeld maar die zei dat et wel vaker gebeurt omdat je baarmoeder nu heel gevoelig is en er sneller wat kapot kan gaan,ze zei ook dat als het geen geen bloeding was als bij een menstruatie en heel erge krampen ik me geen zorgen hoef te maken :) en idd alles is goed..ik zou je niet te druk maken dus en anders bel je voor je eigen zekerheid toch ff
    groetjes

9. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    bedant allemaal voor jullie reacties, ik zal proberen me nu niet meer teveel druk te maken hahah maar je je kent het! ik heb net geen roze bloed meer gehad, dus hopelijk was dit het en is er eenadertje gesprongen!

Share This Page