innesteling,,? Ervaring gevraagd!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lin933, Nov 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin933

Lin933 Lid

Oct 30, 2012
    71
    0
    0
    Enschede
    Hallo dames!

Ik zit toch zo in de knoop met mn lichaam! Dit komt denk ik omdat ik nog maar in Ronde 1 zit.. Uitgaande van een cyclus van 30 dagen (ben drie jaar aan de pil geweest, maar daarvoor had ik 30 dagen), moet ik nu 9 dagen overtijd zijn. Moeilijk te zeggen natuurlijk maar goed...

Wat mijn vraag nou is, eergisteren had ik bij het afvegen bruine afscheiding, echt een klein beetje! Ik had de dagen daarvoor telkens steken in mijn schaamstreek/lies:( Sindsdien niet meer gehad maar wel witte afscheiding, ook in mijn ondergoed. Kan het nu zijn dat ik een late eisprong heb gehad en dat dit een teken van innesteling was? Gezien ik nu nog maar net van de pil ben en mijn cyclus nog niet goed is geregeld?

Ik weet niet wat ik moet denken namelijk! Ik zou jullie ideetjes zeer waarderen. En mocht het een late innesteling zijn, wanneer mag je dan eigenlijk testen? De bruine afscheiding was op 13 november.

Liefs!!

2. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,256
    1,178
    113
    Female
    Noord Holland
    Hallo,

Bruine afscheiding kan inderdaad wijzen op een innnesteling.
    Het kan ook wijzen op je nadere menstruatie. Dus zoals je merkt het kan nog alle kanten op gaan.
    Geld het zelfde voor de afscheiding. Ik vroeg me dat namelijk ook af hoe het zit met afscheiding voor Nod. Ik heb geen afscheiding , ben helemaal droog. Normaal heb ik altijd witte yoghurt afscheiding voor mijn menstruatie.. nu dus niks.
    Er zijn vrouwen die juist droog zijn, en zwanger. Je hebt ook vrouwen die heel veel afscheiding produceren en zwanger zijn. En uiteraard andersom.
    Je leert heel wat op deze site ;)
    Stel dat de 13de je innesteling had dan kan je testen i.v.m. aanmaak HCG. Als je geen innesteling hebt zal je test negatief uitslaan..
    Om echt duidelijkheid te creëren zou ik toch een testje wagen.:)

Share This Page