hallo. ik heb ruim een jaar implanon gehad en heb in die tijd amper menstruatie gehad. nu is hij er al een aantal weken uit en heb al een behoorlijk zware menstruatie gehad. nu ben ik al vanaf dag 7 van mn cyclus aan het testen met allerlei merken testen. van duur van clear blue digitaal tot de allergoedkoopste van sensitest. we zijn ook al vanaf die tijd voor de zekerheid om de dag aan het klussen. ik zit nu op dag 16 en ik weet niet meer welke testen ik moet geloven. de een slaat positief uit (zeker vergeleken met voorgaande testen)en andere blijven zo negatief dat ik hem allerlei kanten moet draaien om maar een streepje te ontdekken. en dat met hetzelfde potje urine. wat moet ik nu? is het niet erg als je pas zo laat een eisprong hebt? het testen wordt ook een beetje een obsessie. de foto is genomen van testen die met middagurine. niet teveel gedronken twee uur vantevoren en alledrie op hetzelfde tijdstip en alledrie met dezelfde urine. de bovenste is vn testpoin(etos) de tweede van sensitest besteld via internet en de onderste is van predictor. rara hoe kan dit. ik had er ook nog 1 van clearblue digitaal gedaan en die gaf een leeg rondje. negatief dus
Omdat iedere test een andere hoeveelheid hcg nodig heeft! Die van testpoint is een ultra gevoelige. Je bent gewoon zwanger,gefeliciteerd!!
Ja dat klopt inderdaad maar dat zijn echt ovulatietesten. Dat weet ik 100% zeker. Dat is gewoon het merk predictor in een andere taal. Ik moest ook even 3 x kijken dus ik snap je reactie
Vind je gek dat je ovulatie testen door de war zijn. Lijkt alsof je zwanger bent haha. Gefeliciteerd!!
Ja ik snap er ook erg geen bal meer van van die ovulatietesten. Ik denk dat ik de rest opgebruik en gewoon die van clearblue neem. Duidelijk, makkelijk te lezen en knetterduur. Of hebben jullie tips welke ovulatietesten beter zijn? Ben al ruim een week m'n lh piek aan het zoeken en krijg steeds of negatieve of twijfelachtige of op het randje positief en dat allemaal door elkaar. Even voor de duidelijkheid, ik ben nog met ovulatietesten bezig en zeker weten niet met zwangerscahpstesten dus ik ben zeker weten niet zwanger, helaas nog niet. Hopelijk over een paar weekjes wel
Ik ben aan het twijfelen geslagen. Maar hoe kan het dan dat ik zo enorm ongesteld was geweest? Toch maar een tekstje doen?
Nu weten we het zeker! Had al testen in huis. Digitale nog wel! Hij zegt: niet zwanger. Dan zijn we daar ook weer uit. Kan dan iemand mij nu vertellen hoe en waarmee ik mijn lh piek kan vinden. Is het normaal dat ik na dag 16 van je cyclus nog steeds m'n lh piek nog niet gevonden heb. Ben al ruim 10 dagen correct aan het testen. Allerlei verwarrende uitslagen die ik allemaal maar negatief ga beschouwen. Kan je na 16 dagen nog wel een lh piek en dus na 18 dagen een ovulatie verwachten? Of moet ik gewoon wachten tot volgende maand?
Een ovu test kan ook positief zijn als je zwanger bent. Misschien was je zwanger van een tweeling en is er een mis gegaan, ik zou zeer zeker testen.
Het kan goed dat je ei wat later is hoor.. ik had toen ik zwanger werd ook pas op dag 18 mn ei. Komt vaak voor. Succes met het vinden van je ei! X Joyce
Op de vorige bladzijde staat dat ze een digitale test heeft gedaan waarop duidelijk stond Niet Zwanger. Ik denk dus ook dat ze niet zwanger is. Ze heeft een menstruatie gehad. Ze zit rond dag 16 van haar cyclus. Ze heeft een negatieve zwangerschapstest. Om maar zo te gaan roepen dat ze vast zwanger was en dan ook nog een MK had van een tweeling vind ik wat ver gaan, sorry. Sommige zwangerschapstesten, raar maar waar, reageren ook op je eisprong. Ik lees dat steeds vaker hier. TS: gewoon door blijven testen met ovutestjes. En anders door blijven testen met die CB die met een smiley aangeeft of je je eisprong hebt of niet. Dan heb je ook niet dat getwijfel met streepjes.
TS Je kan de digitale van cb doen maar met de strips van de persona te halen bij etos hier zitten er 8 van in een doosje en zijn ongeveer 14euro ik deed dit zelf ook is vele male goedkoper. Ik wens je heel veel succes bij het opsporen van je ei
Bij drogistplein.nl heb je de digitale ovutesten van CB een stuk goedkoper dan in de winkel. 20 stuks voor 37 euro geloof ik. Maar ik zou gewoon ff doortesten als ik jou was en niet teveel verschillende soorten ovutesten gebruiken. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Je ei kan gewoon wat later zijn. Verder knallen die testen van testpoint echt van het schermpje af bij een lh-piek. Dus ik denk dat je ei gewoon nog moet komen.
dank je wel voor de reacties! dat van die tweeling vind ik ook wat ver gaan inderdaad. maja als het inderdaad kan wat ze zegt zou dat een optie geweest kunnen zijn. de test was niet zwanger dus daar ga ik dan ook maar van uit. ik ben net vliegensvlug naar de etos gereden en heb snel een doos clearbleu digitale ovulatietesten (20 stuks) gehaald. zo heb ik er genoeg in huis en kom ik ook niet in de verleiding om als ze bijna op zijn een ander merk te halen en dan te gaan vergelijken. echter ben ik wel erg opgelucht dat het eruit is door dit ff op dit forum te plaatsen. ik was mezelf echt helemaal gek aan het maken. gewoon ff alles eruit kletsen lucht op zich ook al op en daardoor ben ik even weer met 2 voeten op aarde terecht gekomen want de laatste paar dagen hing ik daar ver boven haha! nu ga ik door met 2 x per dag testen. heb mezelf voorgenomen om alsnog om de dag te blijven klussen en mocht hij een smiley aangeven dan gaan we natuurlijk over op wat vaker. ook heb ik mezelf voorgenomen niet naar de streepjes te kijken die op deze testen staan maar gewoon te vertrouwen op de smiley! mezelf gewoon niet gek meer laten maken! nu even wat gedronken en dan over een paar uur ter geruststelling een CB testje ertegenaan gooien. en dan maar snel hopen op die langverwachte smiley, flink klussen en dan over een paar weken hopelijk een positieve test natuurlijk!! succes allemaal (in elke fase je ook zit)
Het gebeurt wel vaker dus zo een gekke gedachte is het niet. De negatieve test heb ik overheen gelezen.
toen ik nog ovutesten deed gebruikte ik altijd die van zwanger en kids (niet al te geconcentreerde urine gebruiken) aangezien ik ook een aantal cycli eisprong echo's had weet ik dat het echt klopte wat er op de testen stond. Dus ik vind de zanger en kids ovutesten echt betrouwbaar. Op dag 16 nog geen eisprong is geen ramp. op dag 14 is enorm via het boekje, maar er zijn veel veel veel meer vrouwen die dat niet hebben. Een teken dat je lichaam geeft rond de eisprong is een toename van het baarmoedersijm. Ong een dag voor die tijjd verlies je meer dan anders, het is doorzichtig en plakkerig. Ik hoop dat ik je hiermee wat help..
Dat van predictor is inderdaad wel een ovulatietest en bij mij werken die helemaal prima. Toevallig zelf ook even deze cyclus gebruikt, samen met testjes die ik nog van het ziekenhuis over had van de IUI rondes. Vandaag van allebei een knaltestje, dus denk dat jouw positieve test nog moet komen.... Succes in ieder geval!