Hey Meiden, Wij zijn nu met de 11 ronde bezig in me onderschrift is te zien dat ik echt super regelmatig ongesteld ben maar jah nog niet zwanger..... We hebben ovu testen gedaan en elke keer netjes op de juiste dagen 3 dagen voor EI flink geklust. Nu weet ik niet zo goed meer wat ik moet doen ik heb in iedergeval besloten dat als het deze maand niet raak is naar de HA te gaan denken jullie dat te vroeg is of kan het wel? Ook slik ik foliumzuur en gebruik ik wel astma medicijnen (niet schadelijk volgens de HA) ook heb ik wel overgewicht... Hebben jullie nog tips en trics (behalve tempen te veel gedoe)
Als je je ei elke maand weet te vinden en dan ervoor telkens flink geklust hebt zou ik nu toch eens overwegen verder te gaan ermee... Misschien eerst gewoon naar de HA en anders naar de gyn? Het kan zeker nooit kwaad om jezelf en je mans eens te laten testen en misschien kan je dan met een klein beetje hulp volgende ronde al zwanger zijn... Succes!
Ik heb besloten dat als het deze maand weer niet raak is naar de HA te gaan. dan hebben we 11 maanden mis geschoten..... ik heb alleen het gevoel dat het aan mij ligt! Vind het een beetje eng..
Wij zijn nu alweer 15 maanden bezig en net als jullie klussen wij met hulp van ovutesten op de juiste dagen, ik temperatuur nu ook alweer 2 maanden en ook daaruit valt op te maken dat ik een eisprong heb. Maar ook bij ons nog steeds geen zwangerschap. Wij zijn wel al naar de huisarts geweest en het zaad van mijn vriend is onderzocht, dit was niet super maar wel oke. Nu gaan we eindelijk 25 mei naar de gynaecoloog, ben wel erg benieuwd waar het aan ligt maar vind het ook wel enorm spannend. Ik zou zoals je al schrijft zeker naar je huisarts gaan als het deze ronde weer niet raak is...succes
Ik zou ook naar de huisarts gaan. Zoals al gezegd, het kan geen kwaad om je te laten onderzoeken en je bent al best een tijdje bezig. Het lijkt me ook doodeng, maar eerlijk gezegd vind ik de onzekerheid veel erger. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Veel succes hoor en hopelijk is het niet eens nodig en schiet hij deze keer raak Je zou de eerste niet zijn die besluit medische hulp in te schakelen en PATS BOEM zwanger is.
meid, ik zou gewoon naar de ha gaan en misschien stuurt hij je wel door, dan kunnen ze wat onderzoekjes doen. Ik begrijp heel goed dat je bang bent en dankt dat het aan jou ligt maar als je doorgestuurd wordt en ze vinden iets bij jou of bij je partner dan kunnen ze jullie daarmee helpen. Ik zag er eerst ook heel erg tegenop de mmm maar na het eerste bezoekje aan de gyn was ik heel blij dat ik geweest was, je hebt meer zekerheid althans zo denk ik erover. liefs Noesje
Hier precies hetzelfde probleem wij laten nu ook eerst mijn vriend zijn sperma testen en als at goed is ben ik aan de beurt. Om me heen raakt iedereen meteen zwanger terwijl wij al veel langer bezig zijn. Ik snap er gewoon niks van
We zijn nu weer druk aan het klussen maar ik vroeg me ook ineens af ik doe elke avond buikspier oefeningen is dat eigenlijk wel goed of is dat een hele stomme vraag?