Ik stond vanmorgen onder de douche en tot mijn verbazing kwam er nu al vocht uit mijn tepels. Moet wel zeggen dat ze weer helemaal gespannen zijn en echt zeer doen vandaag. Ik kan het me niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschappen, maar voor mijn idee is het wel erg vroeg of zie ik het verkeerd. Kunnen jullie me het vertellen?
ik heb het ook al een tijdje.. geloof vanaf 17 weken ook ofzo.. Het schijnt er gewoon bij te horen hoor
het schijnt inderdaad wel al te kunnen zo heb ik er tot nu toe helemaal nog geen last van... vraagme dus ook af of dat misschien iets te betekenen heeft dat ik misschien geen voeding heb ofzo?
nee want de melkproductie komt pas aan het einde van de zwangerschap op gang dacht ik. dus ook dat hoeft niks te betekenen volgens mij
Hoi hoi, Bij mijn eerste zwangerschap had ik lekkende borsten en na de bevalling was ik werkelijk waar een melkkoe ik had zoveel melk bij me dat mijn dochter er voldoende aan had en ik steeds zat te kolven om de druk eraf te krijgen. Dus zeg niks hoor! De melk productie komt echt op gang als je kindje vrij snel na de bevalling aanlegd. Bij mij was dat na een kwartier al. Groetjes Anna.
Kan heel goed zo vroeg hoor, ik had het ook bij de zw. schap van mn dochtertje. En het zegt helemaal niks over je melkproductie na de bevalling.