veel jengelen en huilen, weet het niet meer HELP

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ml80, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hallo,

Ik heb een zoontje van bijna 10 maanden. Sinds een week of 2 is hij erg jengelig en begint overal om te huilen. Kruipen kan hij nog niet, alleen iets achteruit. Van het CB moest ik hem veel op de buik liggen, maar dan is het na een paar minuten huilen. Zitten kan hij wel, maar als ik hem op de grond zet, is het ook huilen. Vooral met aankleden is het huilen erg, 's avonds met pyjama aandoen is het echt niet leuk meer. Het inslaap vallen gaat daarentegen wel goed. 's Avonds om 7 uur laatste fles en wordt tussen 6 en 7 wakker. Af en toe 's nachts eruit voor een speentje, maar niet vaak.
    Het lijkt wel of hij niet tevreden is, maar eten en aandacht krijgt hij genoeg.
    En anderen zeggen alleen maar dat hij lief is, omdat hij naar iedereen lacht. Maar andere mensen vindt hij ook erg interessant en dan is hij rustig. Maar als ze weg zijn begint het weer.
    Ik weet niet meer wat ik doen moet, word er ook erg moe van. En voel me onzeker of ik het wel goed doe. Wie weet wat ik kan doen?? Ben blij met alle ideeën!!

Bedankt!!

2. gemke

gemke Niet meer actief

ik denk dat je kleintje in een sprongetje zit (groeifase)
    meestal zijn ze daar zo wel weer uit
    en veel kan je er niet aan doen volgens mij is het wachten tot het weer voorbij gaat
    er staat ergens een lijst hier op het forum over de verschillende groeifases die je kindje doorstaat
    het ene kind heeft er veel last van het andere niet
    volgens mij kun je het een beetje zien als puberen er veranderd van alles heel snel aan het lichaam van je kleintje

3. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hoi Gemke, bdankt voor je reactie.
    Hoop dat deze sprong dan snel overgaat..
    Kan die lijst niet vinden, weet jij waar hij staat?

Groetjes Laura

4. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik heb ook van die periode's gehad, erg vermoeiend en frustrerend maar het gaat iedere keer weer over... ik denk inderdaad een sprongetje. Al hou ik me niet zo bezig met die sprongen kan je ook niet vertellen wanneer dat nou precies is :(
    Maar ik snap wel dat je er onzeker van word, dat had ik ook maar voor je het weet is het weer over en ben je het weer vergeten.

5. gemke

gemke Niet meer actief

ik zal eens even zoeken voor je

6. gemke

gemke Niet meer actief

7. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Dank je wel Gemke, je bent beter in googelen dank ik, ik kon niks vinden...
    Maar dan moet dit zijn 37 weken sprong zijn, hij is nu 42 weken, hij is 3 week te vroeg geboren en het is 2 weken gelden begonnen. Dat maakt 37 weken.
    Weet je hoe lang zon sprong duurt?

Nu weet ik tenminste wat er is en dat het weer overgaat!!

Dank je wel!!

8. gemke

gemke Niet meer actief

volgens mij kun je bij een te vroeg geboren kindje er niet van uit gaan door trug te tellen
    je moet tellen vanaf het moment dat hij geboren is en dan klopt het wel ongeveer
    staat dat er niet bij hoelang het duurt zo'n sprongetje
    dat durf ik ook niet te zeggen hoor moet eerlijk zeggen dat geen van mijn kinderen er echt last van hebben gehad

wat trouwens ook kan aangezien je kindje 3 weken te vroeg was dat je kindje gewoon wat sneller is hij wilde er ook sneller uit toch dus dat kan gemakkelijk dat ie met alles gewoon heel snel is

graag gedaan en veel succes

Deel Deze Pagina