Bij de kapper geweest maar niet geworden wat ik wil

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ah wat kun je je dan beroerd voelen. Ik zou ook zéker terug gaan. Wat een bedrag heb je ook moeten neertellen zeg. Vind het nogal wat. En als zij het niet kunnen fixen geven ze je geld maar terug want voor zo'n bedrag kan het echt wel 1000 x beter.

2. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Je mag hier zeker wel mee terug gaan,
    Dit is niet wat wil wilde. Maar ik persoonlijk vind je haar nu niet lelijk vind het eigenlijk wel mooi maar ja zoals op de foto is het dus niet je staat echt wel in je recht als je terug gaat!

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Zeker terug gaan! Je hebt veel roodpigment in je haar. Maar met een goede astint zouden ze zeker je haar blond moeten kunnen krijgen. En anders niet verven maar blonderen.
    Wat een belachelijk hoog bedrag ook!?

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Oh, dat is zeker niet wat je ervan verwachtte. Ik heb hetzelfde gehad, afgelopen winter. Wilde ook donker vanboven en steeds lichter naar beneden toe (Ombre)
    Dat mislukte ook helemaal. Ze waren er notabene met zn tweeen mee bezig geweest.
    Ik ben dan zo'n doos die niet teruggaat. Maar inmiddels is mn haar een stuk korter want het is er helemaal door verziekt.
    Zo jammer dat ze gewoon op voorhand niet eerlijk zijn over hun kunnen. Want dat is gewoon het hele eieren eten.
    Jouw kapsel lijkt niet eens op het plaatje.:x

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hebben serieus t bedrag wat j normaal betaalt x 2 of x 3 gedaan? Ik was Ong 63€ kwijt en toen ik na n week terug ging omdat t maar meer en meer vergeelde hebben ze r gratis ! een spoeling over gedaan om t goed te krijgen..
    Schandalig dat je a zo de deur uit laten gaan en b alles doorberekenen
    Terug gaan!

6. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ze hebben trouwens ook niet de juiste techniek van verven gebruikt. Zeer zeker weten terug gaan. Ik zou zelfs eerder (een deel van) het geld terug vragen dan ze nog een kans geven. Je kan beter een betere kapper zoeken.

7. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Zeker een stagiare of een vakantiekracht zonder ervaring laten verven!
    Ziet er niet best uit!

8. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei wat lelijk, sorry. Dat is echt niet mooi gedaan. Het ziet eruit alsof het slechte highlights zijn die zijn uitgegroeid en vervaagd...

9. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Het lijkt echt alsof het uitgroei is van een kleurtje dat je er zelf op hebt gebracht. Vind de kleur niet mooi en de manier waarop het gedaan is helemaal niet.

Ik zou echt terug zijn gegaan. Snap dat het niet makkelijk is, maar dit kan écht niet.

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Lastig he. Laatst was de kleur bij mij ook niet goed. Ik durfde ook niet zo goed terug te gaan, maar heb toch maar gebeld. Mijn dochter en ik waren beiden ook niet goed geknipt. Het is allemaal opgelost. Al vind ik mijn haar nog niet denderen geknipt.
    Ik zou terug gaan, het is veel geld wat je hebt betaald. Misschien kun je bij de betreffende kapsalon naar iemand anders vragen.

11. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik zag de eerste foto en ik dacht 'huh'.

Toen zag ik de tweede en ik schrok wel.

Ik heb totaal geen verstand van haarkleuringen enzovoort, maar dat verwacht ik als je zelf thuis je haren verft.

160 euro W.T.F.

12. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vind het niet lelijk maar absoluut niet wat jij bedoeld. ik heb laatst ook mijn haar laten verfen . ik heb van mezelf donker bruin haar en wilde wat lichtere plukken maar geen tatjana blond....later waren ze klaar en het zag er NIET UIT! platina blonde plukken zelfs bij mn voorhoofd plukken zo blond. en gelijk 5cm uitgroei terwijl ik er nog zat. Volgens mij schrok de kapster er ook van want die begon te fohnen en te kneden. maar in de salon viel het mee totdat ik onderweg mn moeder tegen kwam en mij vertelde dat het er niet uit zag. ben gelijk terug gegaan en hebben ze het opgelost.

dus ja zou zeker terug gaan!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Lijkt wel alsof je het thuis zelf hebt gedaan. Kan niet hoor, vooral niet voor dat bedrag.

14. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Oei waar heb je dit laten doen? Balayage zetten is volgens mij wel een kunst maar goed als je zoveel betaalt verwacht je wel een goed resultaat. Ik heb vorige maand ook een balagage laten zetten en ik was nog geen 50 euro kwijt. Vind de overgang van je eigen kleur naar t 'blonde' ook wel erg groot eigenlijk... Ik zou er wel mee teruggaan.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het eerste wat ik dacht was: NAILED IT. :) :) :) Kan me goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent, lijkt totaal niet op de voorbeeldfoto..

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    😱😱😱 als je voor €160 niet tevreden bent zou ik zeker terug gaan, dat is te veel geld om ontevreden de deur uit te lopen. M'n beste vriendin heeft ook donker bruin haar, maar die kan flink blond worden!

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Terug gaan! Zou ook goed balen en het komt niet eens in de buurt van je foto. Wat zonde joh!

18. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zag de eerste foto en dacht wat zeur jij nou?

Totdat ik foto 2 zag. Hell no dat ik hier voor betaald zou hebben.

19. Deliana

Deliana Niet meer actief

Inderdaad.... Die prijs slaat echt alles :$

Ik heb het 4 weken geleden ook laten doen en was 68,- kwijt incl. knippen (haar is tot over mijn schouders).

Ik zou als ik jou was echt terug gaan....

20. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zou zeker terug gaan! Het lijkt er niet eens op.

Deel Deze Pagina