Bij de kapper geweest maar niet geworden wat ik wil

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik denk dat het beter is om mijn haren weer donker te laten maken en een deel van het bedrag terug te vragen? Ik wil namelijk niet dat mijn haar doodgeblondeerd word.

Ik had het hiervoor donker geverfd met een rode gloed erin en dat wisten ze.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik hoop voor je dat ze je tegemoet willen komen aangezien ze in 1e instantie niet in discussie wilde over de prijs? Maar goed, dat is ook niet aan haar maar aan de eigenaar denk ik. Succes iig!

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat hoop ik ook.. Anders heb ik dat bedrag betaald voor de haarkleur die ik al had.. Ik baal nu zo erg, alleen ik kom weer met dit soort ideeën om me haar in zo'n kleur te verven en wat dan natuurlijk weer verpest😅

4. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Jij als klant hebt de wensen en ZIJ moeten ervoor zorgen dat die uitkomen en als dat niet kan dan moeten zij je dat vertellen.

Mijn kapper vertelde ook dat ze een meisje hadden dat naar een andere kleur wilde en toen werd het groen. Ze hebben toen net zo lang spoelingen ed gebruikt om er weer wat van te maken. Eerder werd ze echt niet naar huis gestuurd met een rekening hoor! Ze kunnen niet zeggen van "oeps mislukt, jammer"

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Net weer gebeld en gezegd dat ik niet meer over straat durf en dat ik morgen geholpen wil worden. Ik heb aangegeven dat ik me eigen haarkleur terug wil en dat ik de kosten van het kleuren ook graag terug wil omdat ik uiteindelijk niet de gewenste kleur heb gekregen. Ik ben gewoon bang om het morgen weer opnieuw te laten blonderen en dat het nog erger word.. Ik heb ook gezegd dat ik het deel van het kleuren terug wilt, ik hoef niet alles terug maar wel het gedeelte van het verven aangezien ik niet de kleur heb gekregen die ik wilde en ze het niet hebben aangegeven dat het niet ging lukken... Nu zeggen die kapsters dat ik waarschijnlijk geen geld terug krijg maar dat ze het opnieuw willen doen, ik kan dat toch weigeren? Zijn ze dan verplicht mij terug te betalen of niet?

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat je eerlijk gezegd hun de kans moet geven het te herstellen. Hoe vervelend dit ook is

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik zou ook het liefst geld terug willen maar volgens mij kun je dat niet eisen als zij je aanbieden het in orde te maken. 100% zeker weten doe ik dat niet.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    dat denk ik ook.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat is best balen... Ik durf het echt niet meer te blonderen

10. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    #70 Oliviafaye, 4 aug 2015
    Laatst bewerkt: 4 aug 2015
    Zeker terug gaan!
    Als mijn vriend mijn highlights doet(achterkant waar ik niet bij kan) dan is het eindresultaat mooier en dat is nou niet bepaald een kapper!

Edit: Ik zou op zoek gaan naar een ander voorbeeld want je eerste foto is prachtig maar moeilijk haalbaar en zo blond is nou eenmaal slecht voor je haar.
    Maar die vlekken , als manager zou ik toch twijfelen of ze wel goed is in haar vak.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hemel, op de derde foto ziet het er nóg erger uit! 😱 Echt schandalig dit.

Qua prijs zou ik sowieso het verschil terug eisen van wat je nu betaald hebt en het 'normale' bruin verven. Ervan uitgaande dat het beloofde blond iid niet gaat lukken. En dan ben je nog heel schappelijk want dit kost je ook weer extra tijd, moeite en vervoer om er weer heen te gaan. Plus dat je haar nu misschien extra beschadigd raakt. Als je mijn klant zou zijn zou ik je die Eur 160,- terug geven, je verzorgingsproducten tegen inkoop prijs geven en een bon of bos bloemen voor alle ellende.

Als ze nou heel moeilijk doen gewoon dreigen met de Consumentenbond, Facebook, rechtsbijstand. Sterkte, wees assertief hoor deze keer ! 😑

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Als ze nou meteen hadden gezegd dat mijn voorbeeld niet haalbaar is dan was ik er niet eens aan begonnen.... :( ik ben echt benieuwd wat ze morgen gaan zeggen..

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jammer dat jij mijn kapper niet bent.. 😅 ik ga mijn best doen morgen, hopelijk kunnen we het goed oplossen.. Heb alleen een naar voorgevoel omdat die kapsters erbij bleven dat ze misschien eerst een Toner of weer blonderen wilde proberen..

14. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

O jeej ik had jankend de salon uitgerend denk ik en dat voor dat geld ik weet dat het wat kost maar €160 WoW kom zeg dan mogen ze hun best wel doen en als Je weer je eigen kleur wil dan het gaan eisen kom zeg je wilt niet nog is hetzelfde meemaken aan de andere kant zou ik ze toch de kans geven maar sowieso had ik niet zo rustig gebleven pff schande ik duim voor morgen op een mooi kleurtje in je haren want dat wat je nu hebt .. Echt niet mooi.

Succes meis

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113

Precies wat ik dacht! Sorry! Had je wel de foto laten zien?

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Als je terug gaat, laat gewoon jouw emoties zien. Beetje huilen kan geen kwaad want zo voel jij je ook. Ik vind dat zij je serieus moeten nemen. Als het ging om 30 euro dan oke, maar hallo, 160 euro!

17. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Het ziet er helaas echt slecht uit. Ik zou niet meer met andere kapsters overleggen maar alleen met de eigenaar. Die kan waarschijnlijk ook meer aan de prijs doen. Ik vind dat dat in dit geval echt wel mag. Als ze dat niet doen zou ik nooit meer teruggaan naar deze zaak. Het is echt te slecht en te duur. Is die 160 euro inclusief verzorgingsproducten of is dit alleen voor de be(mis)handeling?

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    zitten ze niet op fb?
    Anders zou je daar deze foto eens moeten plaatsen, als ze moeilijk blijven/gaan doen.
    het is toch te schandalig voor woorden, krijgen die kappers geen trainingen om bij te blijven??

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dit kan echt niet hoor! Waarom heb je betaald? Had hier dus echt niet voor betaald!

Ik laat een klant zo echt de deur niet uit gaan. Ten eerste als de klant er dan niks aan wil doen dan wordt er gecompenseerd of zelfs niet betaald.. Zou me doodschamen

20. misa

misa Niet meer actief

Heb je niet een vriendin die je kan steunen? Ga je er samen heen en ga je niet eerder weg dan het geld terug gekregen te hebben. Dan vervolgens naar een wel goede kapper om het te laten fixen. Want nog een kans geven in matuurlijk van de zotte na 160 euro en twee pogingen. Boos worden, fb en ader sociaal media gebruiken en desnoods dreigen ermee. Ik zou het echt niet zomaar pikken en die mensen eens goed op hun nummer zetten.

Mocht het allemaal niet werken, dan zou ik er alles aan doen om de wereld duidelijk te maken wat voor een slechte kapsters en slechte service ze hebben. Sterkte...!

Deel Deze Pagina