Dankjewel Boommm. Ik heb het bij Rotterdam laten doen, als je meer info wilt? Kan je pb naar me sturen! 😊
Ik ging inderdaad voor EEN knipbeurt, ondertussen ben ik al 3 dagen kwijt aan heen en weer rijden naar een andere stad wat mij dus benzine tijd en oppas kost... Ik moet straks weer minimaal 4 uur zitten om het te laten herstellen he.. Mijn man moet daardoor weer een hele dag vrij nemen aangezien we geen oppas hebben momenteel. Zo netjes vind ik het dus niet en had liever me geld terug gehad zodat ik het door een thuiskapper kon laten herstellen.. Maargoed het is niet anders
Vind toch dat jij voor dat bedrag zeker schadeloos gesteld moet worden. Minimaal je benzine kosten. Dat je daarvoor een een bericht plaatst op Facebook voor het afhandelen van je terechte klacht. Anders je het verhaal als nog openbaar maakt met foto,s en reacties gisteren eergisteren. .. Even van je afbijten.
Ik werk zelf ook in een salon en ben kleurspecialist. Dit is voor dat geld zeker echt een slecht resultaat. Bij ons ben je ook wel rond de 150 euro kwijt voor balayage maar dan ziet t er wel zo uit als op de foto die je als eerste postte. Je bent zelf donker dus je hebt veel roodpigment in je haar. Als t een goede salon was hadden ze goed naar je haar gekeken en t dan ontkleurd met de juiste techniek. En je duidelijk verteld dat t plaatje waarschijnlijk niet overeen gaat komen met jouw haar (is best lastig namelijk als je van jezelf zo donker bent) en na t ontkleuren moet er een spoeling op om het rode tegen te kleuren. Hoop dat ze je uiteindelijk nog blij gaan maken of anders je gaan compenseren. T hele bedrag ga je waarschijnlijk niet terug krijgen maar in ieder geval een gedeelte is wel zo fair. Misschien als je t de volgende keer doet dan toch wel naar een salon zoals Rob Peetoom of eerst op internet zoeken naar goede balayage salons (wij hebben bijvoorbeeld een apart gedeelte op de website over balayage met foto's van klanten) Succes!!!
Dit schijnt dus ook een hele goede salon te zijn, hebben ook foto's online staan. Heb gewoon net pech dat ik de verkeerde kapster heb gehad denk ik. In iedergeval wel reden genoeg voor mij om niet meer terug te gaan hierna! Ik heb een vriendin die al een aantal jaar bij Rob Peetoom werkt en die heeft mij inderdaad nooit teleurgesteld volgende keer ga ik dus ook weer bij haar! Dit was evht een opwelling van ik wil me haar nu blond en zij had geen tijd dus toen maar hierheen gegaan.. Gedeelte van het geld krijg ik helaas ook niet terug.. Ze willen alleen herstellen. Echt zo zonde van mijn tijd en moeite die ik nu allemaal extra moet doen!
Dat zegt tie. Hij had gerust de helft terug kunnen geven, al is het ook voor het heen en weer rijden, en voor het oppas regelen. 1 ding is zeker, 1 klant kwijt! Hoop dat het nu goed word gedaan en naar jouw zin, ben benieuwd. Plaats je dan effe een fotootje?
Sorry maar dit vind ik chantage. Dat vind ik nou weer niet kunnen. Mensen denken dat ze iedereen maar even zwart kunnen maken op Facebook. De salon biedt aan om hun fout te herstellen en naar mijn idee is dit netjes. Ts dat jij in een andere stad woont en oppas nodig hebt is heel vervelend, maar ik kan me wel indenken dat zij niet jouw benzine en oppas gaan betalen. Een bloemetje zou heel netjes van ze zijn. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat je ermee terug gegaan bent. Het leek niet op het plaatje. Ik zou het laten herstellen. Maar als klant zouden ze mij niet weer zien, ik laat mijn haren liever doen door iemand die ik vertrouw.
Sorry hoor, bedoelde het niet verkeerd Misschien volgende keer dan maar meteen een thuiskapper vragen als je zo weinig tijd en mogelijkheid hebt? Wellicht kun je hem dat wel nog uitleggen, dat je dus zo vaak heen en weer hebt moeten rijden etc. en dat dit je een hoop tijd kost. Dat je daar graag toch enige vorm van vergoeding voor ziet. Al zijn het wat verzorgingsproducten gratis erbij ofzo. Hopelijk wordt het in ieder geval wel mooi! Ik vind het trouwens wel aso van die kapster dat ze jou zo de zaak heeft laten uit gaan. Ten eerste maakt ze nu slechte reclame voor zichzelf en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat ze het zelf niet heeft gezien.
Sorry maar die eerste opmerking van je slaat nergens op. Ik kan best zo nu en dan tijd vrij maken voor de kapper maar dat gaat niet elke dag en zeker niet 3 dagen achter elkaar. Ik heb ook nog een leven. Ja dat hoop ik ook.
QUOTE=sgforce;18880157]Sorry maar dit vind ik chantage. Dat vind ik nou weer niet kunnen. Mensen denken dat ze iedereen maar even zwart kunnen maken op Facebook. De salon biedt aan om hunfout te herstellen en naarmijn idee is dit netjes. Ts dat jij in een andere stad woont en oppas nodig hebt is heel vervelend, maar ik kan me wel indenken dat zij niet jouw benzine en oppas gaan betalen. Een bloemetje zou heel netjes van ze zijn. Ik vind wel dat je gelijk hebt dat je ermee terug gegaan bent. Het leek niet op het plaatje. Ik zou het laten herstellen. Maar als klant zouden ze mij niet weer zien, ik laat mijn haren liever doen door iemand die ik vertrouw.[/QUOTE] Ik vind dat ze het moeten herstellen, voor niks natuurlijk, en dat ze ook nog iets van geld terugkrijgt. Ten eerste moet het haar weer geverfd worden, extra schade aan haar haar lijkt me zo. Zeker omdat er nu erg weinig tijd tussen de 2 verfbeurten in heeft gezeten. En dat tig keer op en neer rijden vind ik ook niet kunnen, ze hadden het gewoon meteen moeten herstellen toen ze ermee terugging. daarbij vind ik het schandalig dat ze haar überhaupt zo hebben laten gaan, er zaten gekke pigmentvlekken in haar haar. Biedt op zo'n moment je excuses aan en geef toe dat het mis is gegaan. nee, laten ze haar zo gaan...slechte kapper.