Het moet dan alleen wel ontkleurd worden. Verf of verf werkt niet. Ik zou alleen wel 2 weken wachten zodat je haar zich kan herstellen. 2 keer achter elkaar een chemische behandeling inclusief ontkleuren is echt funest voor je haar. Dan wordt het stro en breekt het af
Oh deze foto zag ik niet! Ziet er veel beter uit. We zouden van achteren echt verward worden met elkaar. We hebben precies hetzelfde haar. Kleur en lengte
Mooi hoor! Heb ook zo lang haar. Gelukkig nu wel goed..1 ding is zeker, geen goeie reputatie daar hihi
Ik vind het ook veel mooier. Maar hoeveel extra en waarvoor heb je nu moeten betalen dan? Het zou toch gratis hersteld worden?
Bedankt allemaal. Ik wilde graag nog een smoothing creme van dezelfde lijn als de shampoo en conditioner dus die heb ik gekocht.. Mijn man zei een beetje grappend dat is dan een kado! Maar daar deden ze niet aan mee..
Je hebt prachtig haar en het ziet er mooi uit nu maar het is de prijs absoluut niet waard. En hoe DURVEN ze je nog te laten betalen voor een extra flesje verzorgingsproduct, die knakkers zijn echt niet wijs?! 😱 Ik zou het er ook niet bij laten zitten hoor meis en je klachten/ervaring kenbaar maken op social media. Wat een ruk zaak! 👿
Mee eens! En dat ze nog laten betalen, pff! Bwt na mijn foto heb ik zóveel privé berichten gekregen 🙈, ik ga ze allemaal beantwoorden, ik ben nu op vakantie ik kijk dus heel weinig op ZP, maar ik ga ze allemaal zo snel mogelijk beantwoorden! 😊
Het is erg mooi geworden, je hebt prachtig haar! Net zo lang als dat van mij denk ik Maar idd wel belachelijk dat ze je die créme niet cadeau hebben gedaan hoor!! Ik zou er ook op FB wat over zetten of twitter ofzo. Schandalig hoe jij bent behandeld daar en zeker voor het geld wat je ervoor betaalt hebt!!
Ik vind je kleur heel mooi! Het is meer ombre dan balayage maar zeker prachtig! Volgens mij heb jij heel mooi haar Alleen nu een andere kapper gaan zoeken hihi.
Nou ja grappend? eigenlijk vind ik het na die blamage niet meer als normaal dat ze je iets kado geven..... Nu ziet het er idd wat toonbaarder uit, maar zou zeker naar een andere kapper gaan....
Ik vind dat je echt prachtig haar hebt! Misschien niet zoals je bedoeld had, maar ik vind het toch mooi.