Bij de kapper..

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dit dus!
    Ik bedoel wat vind je man er zelf van? Hij heeft niet echt gereageerd op degene die hem raak knipte en ook nog gewoon betaald.
    Jij kan er natuurlijk wel vanalles van vinden (wat ik goed begrijp) maar hij kan t toch zelf wel oplossen,hij is je man niet je kind.

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Eens met Taby...

Gewoon even terug gaan en de plek laten zien wie weet of ze nog service geven.

Is iedergeval niet netjes nee.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jawel..dit kan in principe iedereen overkomen en dat is ook niet hetgeen wat hier ter discussie staat. Het ging erom dat de betreffende kapster haar excuses niet aanbood en hem de volle pond liet betalen.. De kans dat ze de volgende keer weer raak knipt is maar heel klein dus om ze terug te pakken zou ik dat risico wel durven nemen..:)

4. Ik had zelf ook niet de volle mep betaald maar ja ik was er niet bij en het ging niet om mijn oor. Volgens mij dacht hij ik wil hier zo snel mogelijk weg en besefte hij later pas goed wat er was gebeurd.. hij was in de veronderstelling dat het een miniknipje was. Eenmaal thuis bleek het een groter wondje te zijn en ging het kloppen.

Misschien was de kapster zelf er ook wel van geschrokken en wist ze niet goed wat te doen.. aangezien mijn man nogal droog kan reageren dacht ze misschien het viel wel mee?

Maar inmiddels is er contact geweest met de kapper (heeft mijn schoonmoeder gedaan toen wij in het ziekenhuis waren), de eigenaar van de zaak bleek het toch niet gezien te hebben en mijn man mag volgende keer gratis komen.. dan wordt hij door de eigenaar zelf geknipt. Alleen hopen nu dat zijn oor netjes geneest.

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dus je man zijn MOEDER heeft gebeld??
    Die kapsters lachen zich een breuk joh ik zou niet eens meer durven gaan als ik je man was.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ze zullen daar wel denken haha...
    Die kapster dacht waarschijnlijk dat het wel meeviel omdat je man dus zo droog reageerde, en vervolgens belt z'n moeder :p

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Omg:$ zijn moeder!:$

Vreselijk zeg:D
    mijn man zou zijn gezicht daar in geen 30 jaar meer laten zien...

8. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahaha

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Haha inderdaad! :D

Toen mijn man en ik elkaar net kenden belden hij zijn moeder omdat zijn OOG ontstoken was! Toen is hij op haar advies van Tilburg (waar hij woonde) naar Limburg gegaan (waar zijn ouders wonen en zijn ha ) on daar bij de ha een zalfje te halen. Ik heb daar zó hard om moeten lachen dat dat ook gelijk de laatste keer was ;)

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ach,mijn vriend belt zijn ouders voor iedere scheet (en andersom ook trouwens). Ze bellen elkaar minstens 2 keer per dag,zowel vader als moeder want ze zijn gescheiden.. Mijn schoonmoeder heeft mijn vriend weleens ziekgemeld op zijn werk voor hem (en dan bedoel ik niet toen hij 12 was). Zucht..;)

11. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ach je blijft altijd de kinderen van je ouders. Hoe oud je ook bent. Ik vind het wel aandoenlijk :)

12. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bleh, pijnlijk! Kapper deed het natuurlijk niet expres, maar hij kan de pijn nog een beetje verzachten om igg korting te geven..

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hahaha, lees nou dat zn moeder heeft gebeld! Ach, hoeft ie zelf ook niet meer te bellen :p..

14. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik zou ook niks hebben betaald. Het is echt een hele hap. Per ongeluk kan er heus wel iets gebeuren. Dit zal ook niet ex pers zijn gegaan, maar wel heel erg....
    Idd tetuggssn, foto laten zien en laat maar komen mrt een vergoeding of gratig knipbeurten.

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik weet niet wat pijnlijker is, zijn oor of het telefoontje van zijn moeder :D ;)

Nee zonder gekheid, ik vind het niet echt service om een klant zonder enig compensatie de zaak uit te laten gaan na zo'n ongelukje.

16. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    ben zelf ook kapster heb ook weleens per ongeluk in oor geknipt was wel in het begin;) maar ze had inderdaad wel meer haar exuses aan kunnen bieden het kan gebeuren las nu dat hij terug mag komen voor gratis knip beurt dat is wel netjes

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    +1 .

18. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home

hahaha :D

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Omg:$

20. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik zou maandag dan even gluren of het flink druk is;) en dan zo duidelijk praten dat de hele kapperszaak en andere klanten het ook kunnen horen, ik bedoel je word toch bij de kappersopleiding meegegeven om te kijken wat je doet? oja en de kapper vermelden dat dit duidelijk geen reclame is voor zijn zaak!!

Deel Deze Pagina