Hoi dames, ook al ben ik nu pas 14,5 week zwanger ik wil toch alvast serieus over namen gaan nadenken. Vooral omdat ons zoontje een nacht lang Baby .... heeft geheten op de kraamafdeling Meisjes namen lukt ons nog wel enig zins maar jongensnamen pff wat een hel! Ons zoontje heet Jason. Brand maar los, maar zouden het wat kortere lijstjes kunnen zijn? Door de mega lange lijsten kom ik er juist niet uit! Wij dachten zelf voor een meisje aan Nina of Anna. Wat vinden jullie daarvan? Voor een jongen zijn we nog compleet blanco. Alvast bedankt
Haha! Hilarisch! Nina is leuk. Nine zou een net wat apartere variant zijn. Wil je het geslacht niet weten? Ik vind het dan zelf makkelijker om een naam te zoeken.
Aron Ben(jamin) Dave Finn Jack Kris Lenn Mick Nick Otis Sam T(h)om Vince Nina vind ik leuk! Al vind ik eigenlijk Anna mooier, maar net even minder bij Jason. Nine of Ninthe net even aparter.
Dankjullie wel voor de snelle reacties! Ik zal ze even aan mijn vriend laten zien. @Cizmo: hahah ja dat vonden ze in het ziekenhuis ook en dat terwijl je 9 maanden de tijd hebt. Maar we kwamen er gewoon niet in uit! We willen het geslacht deze keer wel weten, wat het idd wel makkelijker zal maken, wil gewoon niet nog een keer een nacht lang met een naamloze baby lopen piekeren
We blijven zelf Nina ook heel mooi vinden, maar Jaylin ook. Ik vraag me alleen af een vriendin van mij heeft een dochter die Jelyna heet, lijkt dat niet te veel op elkaar? Van de jongen vinden we Roan tot nu toe het leukste. Meer inspiratie is altijd welkom, jongens namen blijven we moeilijk vinden!
Ik vind Jason en Jaylin wel redelijk op elkaar lijken. De naam Jason heeft 5 letters; 3 daarvan zijn hetzelfde als in de naam Jaylin. Zelf zou ik niet voor deze combinatie kiezen.
Klopt, heb je helemaal gelijk in! Zo ver was ik gister avond nog niet met mijn slaperige hoofd hahah, dankjewel voor je feedback!
Mijn neefje heet Jason, zijn zusje Stacey....ik ben aan de combi gewend dus vind het super bij elkaar passen
Onze zoon heet Damiën Jason Ik ben sowieso wel fan van namen met A-klanken (op z'n Engels uitgesproken uiteraard)