Wie is hier net als ik ook verkouden? Al vanaf vorige week loop ik ermee en het weekend had ik nogal last van m'n keel, maar dat is gelukkig bij 1 avond en nacht gebleven. Nu maar hopen dat het snel voorbij is. Heerst de verkoudheid trouwens?
Volgens mij heerst het inderdaad...Ik ben ook behoorlijk verkouden. Sinds vandaag weer aan het werk. Heb griep gehad... Zakdoeken naast me en dan gaat het wel. Ik hoop dat het hoesten snel voorbij is
@Kaatje2381 oo meissie je moet eens weten er heerst door het hele land griep en verkoudheid iedereen heeft het op dit moment te pakken de arts hierzo in ons pand draait gewoon over uren
Hier ook.. Paar weken geleden ook al... Was blij dat het over was en nu ben ik het weer Slaap er altijd zo slecht van
Ja ik ook. Voel me slapjes en baal er nu al van. Ik heb toevallig gisteren en vandaag vrij en dan wordt je natuurlijk gelijk ziek. Moet me morgen echt weer beter voelen, want dan moet ik weer aan de bak (met zakdoekjes, paracetamolletjes en strepsils denk ik). Beterschap aan iedereen die ziek is!
dan sluit ik me ook hier aan!keelpijn,verkouden en hoofdpijn!en toch lekker aan het werk haha!hoor alleen maar mensen die last van de keel en verkouden zijn hiero liefs
Ja, t is weer een stevige zo te horen. Hoofd vol, daardoor onwijze hoofdpijn, verder oren dicht, keelpijn, niezen, neus vol, slecht slapen en dus moe en ga zo nog maar even door.... Wie heeft er nog een zakdoekje? ? ? Die met balsam van kleenex zijn THE BEST!
Hier helaas nog een, mn dochtertje is ook erg verkouden bij haar slaat het meteen op haar bronchien dus enorm veel hoesten en zo erg dat ze er van moet overgeven, dus weinig slaap s'nachts
Ja hier nog één hoor! Begon zondag en gister was het echt heftig, nu gaat het weer iets beter! Keelpijn is voorbij, maar ik proef nog steeds niets en dat vind ik altijd zo jammerrrrr