Nou hahah hier geen associaties met Vera de Muis. Mijn man heeft lang in het buitenland gewerkt voor een Amerikaans bedrijf. Een collega van hem Vera, zo'n echte Amerikaanse werkte ook op dat project. Zij was enorm echt huge zo zeg. Ik moet dus aan Vera de Amerikaanse denken...
Nou ik zou wel willen. Ben iig niet tenger. Heb rossig haar tot voorbij mn bh bandje, met zo nu en dan flinke slag(soms stijl). Draag nauwelijks nog hakken sinds Giulian (loopt niet makkelijk achter n peuter aan) en mantelpakjes heb ik zat, maar draag ze nooit. http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=5073 Zo zie ik er wel uit, hihi.
Wat lief allemaal Ik denk bij Vera altijd aan Vera uit Artis Dat is DE vogelspin van Artis geweest voor zo'n 30 jaar. Ze is overleden een week voor haar 31ste verjaardag Ze werd altijd gebruikt voor educatieve doeleinden omdat ze ontzettend tam was. Er zijn aardig wat mensen in de loop van de tijd die daadwerkelijk buiten het hok kennis hebben mogen maken met haar.
nou in mijn ogen MINNI genoeg, je hebt een leuk open gezichtje (zonder snorretje hihihi) en je ziet er toch wel vrouwelijk uit hoor op de pic.. trouwens wat een prachtige oogjes heeft Giulian!
Ik ben leerkracht en ik hoor dan ook heel veel namen! Nu we zelf namen moeten uitzoeken (welke het worden weten we al zo'n 2 jaar, ja ja!) hadden we dus besloten dat het namen zouden worden die niet veel voorkomen! Ik heb nl bij heel veel namen al een beeld van een persoontje en dat is niet altijd positief!
bij vera denk ik aan vero moda... omdat ik eerst altijd d8 dat die winkel vera mode heette maja vera de muis is wel heel voor dfe hand liggend...