Hoi allemaal, Hoe zagen jullie borsten eruit vlak voor jullie NOD en hoe voelde ze? En wat was het verschil met de keren dat je wel ongesteld werd? Ik moet nog 1 dag wachten tot mijn ongesteld zijn dag (denk ik, want heb een onregelmatige cyclus-laatste na stoppen met de pil waren waren 39-32-35. Zit nu op dag 34. Test was vanochtend negatief. Merk verder ook niks, dus zal wel niks zijn, maar mijn borsten zijn al de hele maand zacht. Normaal zijn ze wel een paar dagen hard en gevoelig. Ook is mijn tepel groter en lijken mijn borsten ietsje groter. Maar verder geen gevoeligheid te bekennen. (kunnen ook groter zijn door de kerstdagen en al het eten!! haha) Het tepelhof? is nu ook beetje bleek vergeleken met andere dagen, waarbij ik een paarsige kring heb. Hoe was dit bij jullie voor of vlak na je NOD?
Vlak voor mijn NOD waren ze bij mij toch al iets groter en steviger als normaal gesproken. Echter, bij mijn eerste zwangerschap had ik op mijn NOD al veel donkerdere tepelhoven, nu nog (steeds) niet.
Ok! en je tepels? Bleven die zacht en waren die normaal tussendoor wel hard en gevoelig om het maar even zo te vragen nu 20 weken zwanger btw?
haha ja phoeh... ehhh... die waren eigenlijk onveranderd qua gevoeligheid. Bij mijn 1e zwangerschap deed het erg zeer als je eraan zoog (op NOD al), 2e zwangerschap is dat weer stukken minder. Denk dat je er weinig over kunt zeggen. Bij iedereen is dit verschillend. Denk dat er niks anders op zit dan af te wachten of je ongesteldheid komt, meis.
Heb van alles al meegemaakt , zwanger of niet zwanger, dus mij zegt het niet zo veel. Varieerde echt per cyclus. Voor mijn 1e had ik niet iedere cyclus evenveel klachten en een paar cycli paar jaar pijnlijke borsten voor nod, en de rest niet. De cyclus dat ik zwanger werd had ik geen pijnlijke borsten voor nod en niets bijzonders aan ontdekt, na nod gingen ze pijn doen en opzwellen. Voor mijn 2e had ik nooit pijnlijk borsten voor nod en toen ik zwanger bleek ook niet. In die zwangerschap mijn borsten nauwelijks gevoeld. Voor mijn 3e had ik iedere cyclus flink pijnlijke borsten voor nod, toen ik zwanger was werd dat na nod steeds erger (pijnlijker, heb zelfs pijnstilling voor genomen, was echt extreem). Werd een miskraam helaas. Voor mijn 4e had ik soms wel maar niet iedere cyclus pijnlijke borsten voor nod, niet toen ik zwanger bleek. Na nod werden ze gevoelig, tepels donkerder.
Pffff klinkt inderdaad allemaal erg verschillend! haha Wordt gek van die onzekerheid... Zeker omdat ik niet weet hoe lang mijn cyclus nou duurt.. Achjah.. Afwachten maar weer.. Bedankt in ieder geval