Hallo dames, Zojuist vrij natte 'dijen' / binnenkant bovenbenen na het zitten en daarna naar het toilet gegaan en met afvegen klein beetje helder roze bloed. Het ruikt niet naar urine. Heb de VK gebeld maar die hebben pas om 16.30 spreekuur dus ik ga dan terugbellen. Wat zeggen jullie? Groetjes!
Ze zeggen dat vruchtwater zoetig ruikt, maar weet het ook niet. WEL bellen hoor! Het is niet zoals het hoort lijkt me.... Succes!
Hallo dames, Zojuist is de VK langs geweest heeft naar het hartje geluisterd en inwendig gekeken. Ze kon er eigenlijk niks door uitsluiten en ik heb om 19.30 uur een afspraak in het ziekenhuis. Ik ga dan aan de CTG en ze gaan testjes doen om uit te sluiten of het wel of geen vruchtwater is. Eventueel ook even kijken met de eendenbek enzo. Dat is 99% betrouwbaar. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik ga er vanuit dat ik dat vanaf mijn thuiscomputer straks kan doen en mocht het zo zijn dan via de ziekenhuiscomputer... Groetjes!
Heb je er nu ook nog last van of alleen dat ene moment geweest? Toen ik bij de vorige zs twijfelde of het vruchtwater was kon de vk testen met een soort van wattenstaafje. Verkleurde het dan was het wel vruchtwater. Neem aan dat iedere vk dat kan doen, tenzij je natuurlijk geen vochtverlies meer hebt...
Dat gaan ze in het ZK doen, want toen ze er was 'had ik het op dat moment' niet. Wat was het bij jou?
Het is een kleine kans en ik wil je absoluut niet bang maken maar je klinkt als mij ruim een maand terug en zie banner... Ik ging ook op dinsdagavond voor de zekerheid naar het ziekenhuis en ctg, echo en inwendig onderzoek gehad. Niks aan de hand, maar 2 dagen later ben ik bevallen. Ingeleid ivm infectie omdat ik al langer met een scheurtje in mijn vliezen liep. Als je het niet vertrouwt, laat je niet wegsturen en vraag of er nog meer mogelijkheden zijn om te kijken of het echt vruchtwater is. Overigens ligt er nu een prachtige meid naast me, dus ook al is het zo, komt wel goed hoor! xx
Hoi hoi! Alles was goed. Ben net thuis. half uur ctg gehad, echo, bloeddruk de hele zooi en daarna eendenbek en de vruchtwater test. Alles was oke. Het was geen vruchtwater, maar ze vond dat ik nog erg veel afscheiding had (van de schimmelinfectie wellicht) die heeft ze op kweek gezet en ik wordt hier volgende week over gebeld. Groetjes!