Hallo allemaal, WI is er ook zo misselijk of is het geweeest? Wat deden jullie er tegen? En het word ook weer zo snel donker en dan voel ik me helemaal zo bleh... Wie heeft goede tipe en wanneer houd de misselijkheid op? Groetjes Swesti
hier zijnn al heel veel topic over geweest, gebruik anders even de zoek functie denk dat je dan heel veel tegen gaat komen
eet kleine portje, bij mij was zo zolang ik ieder half uur iets at geen last van misselijkheid ,in de ochtend eerst beschuitje nemen dan opstaan ,bij mij duurder tot bijna 15 weken sterkte
Ik heb er ook vreselijke last van. Sinds bijna een week ben ik zelfs niet meer aan het werk geweest. Je hoort veel dat men alleen s morgens misselijk is, maar ik de hele dag en s morgens ook nog steeds overgeven Ik heb de vk ook al gebelt maar die kan er eerst weinig aan doen. Ik hoop dat het snel een beetje beter word dat ik in ieder geval gewoonkan werken
Inderdaad, als je bij de zoekfunctie misselijk intikt en dan kiest voor alleen het subforum zwangerschap dan rollen er vele topics uit. Ik doe deze dicht. Elmo