speen drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mizeluro, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizeluro

mizeluro Lid

2 jul 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    Mijn zoontje is nu 15 maanden en heeft altijd een speentje gehad met inslapen.
    Heeft de eerste weken in het ziekenhuis gelegen en daar hebben ze hem dat aangeleerd als troost.
    Op zich nooit een probleem geweest , maar zo'n 3 weken geleden zaten er 4 keizen te gelijk door te komen en als troost wilde hij steeds zijn speen in houden. zowel thuis, maar ook op het kdv.
    Nu 3 weken later wil hij overal en constant zijn speen in hebben.
    Het lukt ons niet om weer naar het oude ritme terug te gaan. geen speen dan hysterisch.
    Heeft er iemand tips zodat we het weer af kunnen bouwen.
    We zorgen altijd al dat er geen speentjes in het zicht liggen.

2. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Ik ben bang dat er geen makkelijke manier is, en dat het "gewoon" een kwestie van consequent zijn is. Dan denk ik dat hij binnen een paar dagen dondersgoed weet dat hij alleen in bed zijn speentje krijgt. Maar het zullen geen leuke dagen worden....

Succes!

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben het met Fallenangel eens.

Het wordt een tijd consequent zijn met zijn speen en na verloop van tijd weet hij weer dat hij zn speentje alleen in bed krijgt.

4. mizeluro

mizeluro Lid

2 jul 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    dank je wel voor jullie reacties.Ik was er zelf ook al bang voor.
    vandaag ging al een stuk beter heb hem flink kunnen afleiden en we zijn lekker veel buiten geweest en daar was hij de speen steeds vegeten. we gaan vanaf nu gewoon heel duidelijk naar hem zijn en zullen morgen op het kdv ook aangeven dat hij de speen alleen in bed mag. hopen dat het snel weer over.

Deel Deze Pagina