Eindelijk werkt mijn vriend weer sinds deze week na 10 maanden ww. Alleen hadden wij ruim een maand geleden al een afspraak gemaakt voor een 3D/4D echo op 17 juli. Nu kan mijn vriend dus niet mee. En zo'n echo wil ik niet voor de eerste keer iemand anders meebrengen, vind het zo speciaal voor ons samen. Bij deze echo is het termijn voor een tweeling het beste tussen 20 en 24 weken. Maar de agenda zit helemaal vol tot half augustus. Zit nu zo enorm te twijfelen om alleen te gaan alleen vind ik dit oneerlijk tegenover mijn vriend. Wat zouden jullie doen? Afzeggen en later inplannen of alleen gaan? Voor de duidelijkheid Ik wil deze echo voor het eerst dus niet met opa's of oma's etc. doen..
Moeilijk!! Kun je ook niet tegen betaling in de avonduren of het weekend? Dat kan hier namelijk wel, betaal alleen 10 euro meer. Toevallig hebben wij zaterdag een echo en mijn vriend heeft wachtdienst, het kan dus zijn dat hij niet mee kan omdat hij opgeroepen word, zelf zegt hij dat het niet uitmaakt omdat het toch op dvd komt. Maar bij jullie is een heel andere termijn, moeilijk! Succes met je beslissing!
Hij wilt graag mee maar zegt als het niet anders kan ik alleen moet gaan. Als ik dan naar zijn gezicht kijk zie ik de teleurstelling, ook al zegt hij dat het niet geeft. Maar toch...
Kan je niet naar een ander echobureau gaan waar je wel s'avonds en op zaterdag terecht kan? Bij ons kan dat wel namelijk. Wij gaan nu op een dinsdagavond om 19.30. Ik snap je gevoel, ik zou het ook niet zonder mijn vriend willen doen. Het is toch even het momentje samen.
Zit nu volop te google'en op zoek naar andere echo bureaus die nog wel binnen 2,5 week kunnen, moeilijk! Betaal wel bovenop standaard nog extra voor tweeling bij vele zie ik. Vreemd, terwijl wij dan wel dezelfde echo tijd krijgen.
hij heeft net een nieuwe baan. als hij aan de werkgever uit legt dat jullie een speciale echo hebben staan. misschien kan hij dan gewoon wel even weg. en dat hij die tijd later inhaald. en anders idd op een ander tijdstip
Het echobureau waar wij donderdag naartoe gaan (Apeldoorn) rekent niks extra voor een tweeling maar volgens mij is het sowieso normaal om een toeslag voor 's avonds te betalen etc. Ik hoop echt voor je dat je iets kunt vinden nog, kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om je vriend teleur te stellen!
Vinden wij niet zo netjes staan. Hij moet zichzelf nu echt even bewijzen. Werk is ook heel belangrijk voor de toekomst
Echobureau zit propvol maar...... Heb bij een ander echobureau een afspraak kunnen maken voor morgen al!! Mijn vriend appte net en was mij zo dankbaar hij durfde niet te zeggen dat hij heel graag mee wilde en teleurgesteld zou zijn als ik alleen ging. Heeft mij net 100x gezegd dat hij van mij houd. Cute!
Ik heb vanavond mijn 3/4D echo en vriendlief kan helaas ook niet mee. Erg balen! M'n vader gaat nu mee. Scheelt dat we veel echo's hebben dus onze vriendjes de kleintjes gelukkig wel ook vaak kunnen zien!