bij echo van 7,2 naar 6,0 teruggezet

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door piesofkeekje, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zzn

Zzn Lid

13 jun 2014
    23
    0
    0
    Ik was bij mijn eerste kind ook bijna 2 weken terug gezet.. Is verder niet ernstig... Maar kans is groot
    op meisje :)))))

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had met 7w (volgens eerste dag laatste menstruatie) de eerste echo; kindje was toen klein en vermoedelijk was ik 6w ipv 7.... Met 10w (nog steeds volgens eerste dag laatste menstruatie) deden ze de groeiecho en kwam de meting uit op 11w, dus ineens een week langer zwanger! Dat betekent dat mijn kind verwekt is zonder zaad en zonder ei, want ik weet tamelijk precies mijn eisprong en exact de dag waarop we seks hadden ;) Dus lánger zwanger kan echt niet, maar het geeft al aan dat de meting met de eerste echo er ook sowieso naast zat.

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ook ik ben vandaag 6/7 dagen terug gezet. Volgens eigen metingen ben ik 7+2 (heb getemperatuurd, dus weet zeker wanneer mijn eisprong was). Ik testte op 10DPO positief, dit zou dus inhouden dat ik op 3DPO al een positieve test had. Klopt dus niet. Eerste meting klopt wel vaker niet. Als de innesteling iets langer duurt, dan wordt je al snel terug gezet.

We hebben een mooi kloppend hartje gezien, dus ik maak me geen zorgen. Echoscopiste zei ook dat er niks was om ons zorgen over te maken. Groei vanaf vorige echo was goed! :D

Wellicht krijgen we bij de termijnecho een paar dagen cadeau en loopt het weer gelijk. :p

4. Onze baby was met 6 weken en 1 dag 2,6 millimeter.. Met 7 weken en 1 dag 9,5 millimeter. Ik zou dus denken dat je daar ergens tussenin zit en dus rond de 6 weken en 4 dagen zou zitten.. Dan klinkt het al een stuk positiever, toch? Wat al eerder is gezegd; het is millimeterwerk, dat kan zo een paar dagen schelen.. Ik ga hopen dat het goed zit! Oh en, 4 weken wachten op een echo zou ik ook niet trekken hoor.. Kun je niet uitleggen dat je je zorgen maakt? Anders zou ik zelf een echo laten maken bij een pretechobureau :)

5. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Ik ga morgen weer bij hetzelfde echo bureau alleen moet ik nu 45 euro betalen, ach dat is maar zo. Hebter wel weer vertrouwen in nu, voelt goed. Ik laat het weten morgen, mag om 15.40;)

6. Succes! :)

7. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Helaas geen goed bericht vandaag....... echo liet 4 dagen groter zien dan vorige week en hartje klopte veel trager dan vorige week, ik twijfel zelfs of het niet de navelstreng was. Kortom het zit niet goed. Was er al zo bang voor een weer kloppen mijn gevoelens jammergenoeg. Nu afwachten of het zelf loskomt of naar de gyn. Waarschijnlijk eerst deze week nog een echo om te kijken of het hartje echt is gestopt maar ik weet het 100% zekert dat dat zo is.

Dus ik kan van de lijst helaas. Hoop dat jullie verder goede zwangerschappen hebben, ik moet er nog over nadenken of we verder gaan hierna.

Als ik niet meer reageer, ik lees wel maar hou even afstand voor nu......

8. Ah, nee toch.. :( Ik heb er geen woorden voor, vreselijk.. Heel veel sterkte!

9. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    #29 MomQ 2 be, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    Ow ik had niet alles nog gelezen en begon een heel verhaal..maar nu lees ik het.. wat ontzettend vervelend:( heel verdrietig ...sterkte

10. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte, verdrietig nieuws :(

Deel Deze Pagina