Word GEK van die negatieve testen.. =( hoor graag jullie reactie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaysa, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Ik ben nu 8 maanden geleden gestopt met de pil.. Om zwanger te worden.. Ik kreeg toen een cyclus van 18a20 dgn vrij kort dus.. Het was wel altijd precies op tijd! Dus nooit een dag overtijd geweest. Vorige maand heb ik antibiotica gehad voor m'n longonsteking..
    Toen kreeg ik rond dag 19 wat bloedverlies en toen 6 dagen niet en toen rond dag 28 begon ik echt te bloeden. Nu ben ik dus gewoon van m'n normale cyclus uit gegaan van 20 dagen en ben ik nu 5 dagen overtijd. Ik had echt symptomen en dacht echt NU zwanger te zijn.. Maar heb al
    Paar testen gedaan en waren allemaal negatief .. Worder echt naar van.. Nare onzekerheid. Zou ik nog positief kunnen testen? En zou m'n cyclus kunnen veranderd zijn door de antibiotica of kan dit niet ?? Hoor super graag jullie reacties!
    Liefs!

2. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hey meid,

Als je al die andere maanden echt 20 dgn cyclus had, dan kan het zeker nog!

Succes!

3. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa alle maanden ervoor waren tussen de 18a20 maar NOOIT langer! Weet nu niet echt waar ik aan toe ben! Bedankt voor je reactie trouwens! Wanneer zou ik weer testen ?

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oww spannend, misschien van tw weekend nog eens

5. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi,hoi!

Is een cyclus van 18 a 20 dagen niet te kort? Ik dacht die minimaal 21 dagen hoort te zijn...
    Mischien ff naar de huisarts om dat na te vragen?
    Sterkte en succes ermee...

Groetjes Patatje

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Volgens mij is je cyclus idd heel kort. De luteale fase (dagen na je eisprong) moeten er minimaal 8 zijn om een goede innesteling te kunnen geven. Het is met een luteale fase van 8 al wel lastiger om zwanger te worden. De gemiddelde vrouw heeft een fase van 14 dagen. Het kan dus zo zijn dat je na 8 maanden nog niet zwanger bent, omdat je (eventueel) bevruchte eitje de tijd niet krijgt om in te nestelen. Het kan zijn dat je baarmoederslijmvlies te snel afbreekt (menstruatie) Dit kunnen ze trouwens bij je huisarts heel makkelijk oplossen dus ik zou eens langs gaan! Volgens mij kunnen ze dat heel simpel doen met progesteron!
    En ik wil je niets aanpraten hoor! Wellicht heb je hier helemaal geen last van! Maar laten nakijken kan altijd :D

Liefs, Janneke

7. Jaysa

Jaysa Actief lid

24 feb 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ben bij mijn huisarts geweest en die zegt dat ik me niet druk moet maken heb namelijk wel een eisprong! Want heb positieve ovulatietesten. Maar ik ben in die 8 mnd nog nooit overtijd geweest en nu al 5 dagen. Misschien is het nog te vroeg om te testen?

8. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Gelukkig!
    Ja, zou goed kunnen dat het nog te vroeg is... Mischien even wachten tot je op dag 28 van je cyclus zit ::(...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wanneer heb je je eisprong gehad?
    En je weet dat ovutesten enkel je LH-piek aantonen en je daar dus niet met 100% zekerheid uit kunt concluderen dat je een ei gehad hebt? Want er springt niet altijd een eitje na een LH-piek...
    of je dus een eisprong hebt gehad, weet je alleen zeker als je ook tempt en je temp daarna is gestegen.

10. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Na een eisprong kan er toch ook te korte LF zijn? Heeft de huisarts daar niks over gezegt?
    Ik hoop dat je over een paar dagen lekker een positieve test hebt :). Hoef je niet meer na te denken over eisprongen en LFfen...

11. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Wat patatje zegt! Een eisprong is natuurlijk super! Maar als het eitje daarna niet genoeg tijd krijgt om in te nestelen schiet het natuurlijk niet op... Google het eens :) Ik hoop natuurlijk dat er niets aan de hand is en dat je snel een positieve test hebt!! :D

Liefs,

Deel Deze Pagina