Weet iemand of wanneer je een positieve ovulatietest hebt (geen twijfel over mogelijk omdat ik de digitale gebruik en een duidelijke smiley zichtbaar was) gehad je eisprong ook volgt? Of zou het kunnen zijn dat je bij een positieve test geen eisprong hoeft te hebben?
Ik heb altijd positieve ovu testen gehad (smiley), maar nu bij de gyn onder behandeling. Om echt te zien of er een eisprong volgt moet ik deze cyclus bloed laten prikken. De gyn zei dat het zou kunnen dat ondanks de positieve ovu test er toch geen (goede) eisprong volgt/is. Liefs Mirre
Kan wel zijn dat er een eitje groeit, maar niet genoeg, of geen goede kwaliteit, dan maar je wel lh aan. maar idd komt niet vaak voor hoor!
Ik zit in de medische molen en heb 1x een goede eisprong gehad (toevallig zonder medicijnen, wow!). De andere 2 eisprongen waren helemaal volgens het boekje zeg maar, maar na het bloedprikken op progesteron bleek het dus niet goed te zijn. Maar ik heb het idee dat als je een redelijk regelmatige cyclus hebt, dat het dan vaak wel goed zit. Daar moet je eerst maar vanuit gaan. groetjes, Snoopy