baby beweegt minder 22 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door EP1982, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik ben 22 weken zwanger. Ik voel mijn baby erg goed de laatste tijd. Sinds 2 weken elke dag. Vooral ’s avonds als ik in bed lig gaat hij helemaal tekeer…
    Maar sinds 2 dagen lijkt het alsof ik hem stuk minder voel. Hij beweegt wel, ik voel nog steeds plopjes en trapjes maar minder hard dan voorheen. En ik heb het gevoel dat ik hem nu ook hoger voel. Niet meer zo lag bij mijn blaas maar nu rond mijn navel. Heeft dat te maken omdat mijn baarmoeder gegroeid is en je nu de baby hoger ligt? Of moet ik mijn gyn toch bellen?
    Liefs

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Volgens mij is dit normaal want ik heb het ook,Maar als je je zorgen maakt moet je de verloskundige even bellen natuurlijk!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik voel hem ook voornamelijk bovenin en het wisselt ook per dag hoeveel ik hem voel. Vandaag nog amper, maar gister aardig wat!

Maar als je je zorgen maakt moet je gewoon bellen, beter een keer teveel dan te weinig.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
  5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pas vanaf 28 weken zwangerschap moet je je baby echt minimaal 10 keer per dag voelen.
    Het kan zijn dat je nu in een groeispurt zit, dan is je baby sowieso rustiger.
    Het kan dus geen kwaad, maar ben je ongerust kun je je VK altijd op bellen,

6. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties meiden!

Deel Deze Pagina