Home | Marsanda | Geboortekaartjes Maakt ook kaartjes voor jou. Uniek. Sprookjesachtig... Misschien is dat ook iets?
Mag ik vragen waar je jullie concert-ticket kaartje hebben laten maken? Die vind ik namenlijk erg leuk! Ik heb verder geen input voor jullie, de sites die hier genoemd worden zijn erg leuk!
Bedankt voor alle ideeën! @E1987: Het kaartje is ontworpen door iemand hier op het forum. We hadden een voorbeeld en zij heeft dat naar onze wensen aangepast. Daarna gewoon bij een drukker laten afdrukken.
Leuk zeg, ik ga eens op onderzoek uit of we zoiets willen laten ontwerpen of iets anders Succes met alle ideeen!
Wij hadden bij de eerste (zoontje) ook een concertticket (van babygrafix, zag de site hier ook al voorbij komen). Voor de tweede (meisje) doen we hetzelfde kaartje, maar dan dus in een ander kleur (roze i.p.v. blauw) en we passen de tekst aan waardoor verwezen wordt naar ons zoontje. We vonden het namelijk ook erg lastig om iets te vinden wat er bij 'past', en zo ziet het er toch leuk uit!
Deze site heeft ook leuke en niet zo standaard geboorte kaartjes. Unieke en bijzondere geboortekaartjes Wij hadden deze: Beschuit met muisjes geboortekaartje jongen