positieve test maar totaal geen kwaaltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

afgelopen vrijdagmiddag testte ik positief met een dipsticktest.
    en 2 dagen ervoor ook, die was toen negatief... (gister haalde die ik weer tevoorschijn en stond er ook een heel licht streepje)

maar...ik heb dus totaal geen symptomen oid!
    vorig jaar ook zwanger geweest (mk) en voelde toen duidelijk van alles, oa krampjes/steekjes.

Heeft iemand hier ervaring mee?
    zo bang dat ik maandag weer negatief test.
    of...dat het niet goed zit.

Ik weet dat jullie geen doktoren zijn...maar is alleen al fijn om het van me af te typen....

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik had in het begin helemaal geen kwaaltjes, hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk!

Maar kwaaltjes komen vast nog wel hoor meis!!
    Probeer ervan te genieten,

En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je positieve test :)

3. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook duidelijke testen, maar ook geen kwaaltjes. Tenminste niet wat ik bij m'n dochtertje had. Ik ga er vanuit dat ze nog zullen komen. Ook bij jou! Elke zwangerschap is anders. Probeer ervan te genieten. Maar dat is moeiijk als je niks merkt.:)
    Gefeliciteerd iig!

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik had in het begin ook geen kwaaltjes. Was er heilig van overtuigt dat ik ongi ging worden maar had toch een positieve test in handen. Beetje vreemd gevoel ik weet het.. Maar je bent even goed hartstikke zwanger hoor! Van harte gefeliciteerd!
    Voor je het weet ben je de kwaaltjes spuug zat ;)

5. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    In t begin had ik ook geen kwaaltjes. Maar die kwamen later des te meer. Haha dus geniet lekker van de tijd zonder kwaaltjes. En daarnaast is iedereen em iedere zwangerschap anders.:)

6. roever

roever Niet meer actief

pfff... ga maandag dus eerst nog eens met cb digital testen..Hoop echt dat die ook positief is!!!!
    mn gevoel zegt dat t niet zo is namelihk.... :(

bedankt voor alle lieve woorden iig!!

Deel Deze Pagina