Hoi allemaal! Ook ik ben al even bezig met proberen zwanger te worden, momenteel ronde 7 maar voorlopig zonder resultaat. Vorige ronde heb ik getest met ovulatietesten van CB maar daarmee kon ik geen eisprong vinden. Ongeveer 2j geleden hebben we 1j sensiplan gedaan om zonder pil dmv temperaturen en slijmvliesinterpretatie aan anticonceptie te doen. Toen had ik steeds een eisprong dus besloten we om deze ronde ook te temperaturen. Ik vind echter dat mijn cyclus er nogal vreemd uitziet en ik vraag me af of de eisprong die FF berekent wel klopt. Normaal heb ik een cyclus van 29-31 dagen, enkel de vorige cyclus was het maar 27' Ik meet mijn basale temperatuur oraal, 3 minutenminuten in bed bij ontwaken. Temp met aangepaste termometer. Geen eigenaardigheden deze maand... wil iemand van jullie even meekijken en interpreteren?
Ik zie maar liefst 6 open bolletjes. Dat betekent dat je niet elke dag exact op hetzelfde tijdstip temperatuurt. Of doe je dat wel? Want eigenlijk hoor je elke dag exact op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken te temperaturen. Of heb je daar bij de open bolletjes per ongeluk het tijdstip van invoeren in FF ingevuld in plaats van het tijdstip van temperaturen?
Dat is het tijdstip van ff, ik voer de temperatuur eerst in in een andere app omdat ff zonder wifi mijn temperatuur niet altijd opslaat. In de weekends meet ik een uurtje later, bij sensiplan gaf dat nooit een afwijking..