10 weken zwanger jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door winnietje, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hallo, Ik had even een vraag ik heb net dit gelezen: De geslachtsorganen zijn nu zichtbaar. Hiervóór was er nog geen duidelijk onderscheid tussen jongens en meisjes. De baby kan nu ook plassen, de urine wordt opgenomen in de omringende vloeistof in de baarmoederzak

Kunnen ze het geslacht met 10 weken dan al zien of niet? Iedereen zegt hier dat ze het met 10 weken niet kunnen zeggen maar als ik dit lees weet ik het niet meer.

Edit moderator: verplaatst naar Onderzoeken en echo's. Wil je erop letten waar je iets plaatst?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee dat kan niet, pas vanaf 14 weken kunnen ze een indicatie geven, maar na 16 weken is het pas echt zichtbaar.

Het is misschien wel al zichtbaar, maar niet voor ons, de baby is met 10 weken pas 3,5 cm lang, ken je nagaan hoe klein het daar beneden dan wel niet is!

3. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Wij hadden met 12 weken een pretecho laten doen, en daar was heel duidelijk zichtbaar dat we een jongen zouden krijgen.
    Het is geen garantie natuurlijk, maar met onder de 14 weken is het dus wel zeker mogelijk.

Groetjes

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Gefeliciteerd winnietje

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pff dit vroeg je toch ook al in het topic wat ook al over geslacht in het begin van de weken ging..?
    Dus neem ook aan dat je het dan gelezen hebt als dezelfde vraag van jou hierbij staat..

Het antwoord zal echt niet veranderen maar wat ik vooral niet snap waarom moeten we het uberhaupt weten met 10 weken?
    Het feit dat we het al (niet eens 100%) voor de bevalling kunnen weten tegenwoordig vind ik al heel wat ;)

Maar mijn overige antwoord staat dus in het topic wat hieronder staat..

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je haalt de woorden uit mijn mond....

8. winnietje

winnietje Niet meer actief

Doen jullie nou maar kalm, We zitten hier toch op om onze vragen te kunnen stellen, Misschien dat ik het 2x plaatst dat is dan een foutje. Maar daar zijn we toch mensen voor? Jullie zijn toch ook niet perfect?
    als jullie het niet willen weten is dat prima Maar er zijn ook mensen die het wel graag willen weten. Val andere daar niet op aan!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik geef toch antwoord alweer?
    of zit ik er dan naast..
    :rolleyes:

Deel Deze Pagina