Ik kan nog geen stap of beweging maken of ik krijg een harde buik. Het doet niet pijn maar het is wel een vervelend gevoel. Hoort dit zo vaak?
Ik heb geen idee maar kamp met het zelfde probleem eigenlijk alleen heb ik het ook als ik gewoon rustig op de bank of stoel zit ofzo. Dus ik lees even met je mee.
Ja dan heb ik het ook hoef maar te denken dat ik me ga bewegen en hij verkrampt helemaal, heb trouwens geen blaasontsteking ofzo
Isis: Het is je tweede zie ik? Volgens mij krijg je dan sneller harde buiken?! Weet het niet zeker hoor.. Maar lijkt me toch wel veel voor je termijn.. Zou toch de vk raadplegen.. En Kappiegirl: Voor jou is het helemaal niet goed! Zeker als je het hebt als je stil zit... Zou ook even met de vk bellen als ik jou was...
Ja weet dan al wat het antwoord is haha waarschijnlijk rust nemen. Maarja gaat zo lastig met een kindje dat al rondloopt Nog 1 week en dan verlof.
Hahaha ja das waar. Weet wel zeker dat de vk dat gaat zeggen Lijkt me ook heel moeilijk hoor.. Wel fijn dat je over 1 week al verlof hebt.. Dan zou ik zeggen probeer rustig aan te doen Maar voor kappiegirl lijkt het me serieus niet echt helemaal goed
Tja, ik had het ook zo erg. Zelfs als ik helemaal stil zat had ik vaak om de 10 minuten een harde buik....heel vervelend! Ben ondertussen (gewoon met 40, 3) bevallen van een gezonde dochter. Je kunt voor de zekerheid bellen. Mij adviseerde ze ook rust houden maar dat hielp niet helaas :x! Succes!
Hier ook een periode gehad van enorm veel harde buiken, bij elke stap die ik deed. Opstaan van de bank; harde buik... 2 stappen van de auto vandaan, harde buik etc... Nu is sinds afgelopen week mn kindje ingedaald en wat een verademing! Ik kan weer enorme stukken ( Rondje door het dorp, werkelijk waar! ) lopen zonder harde buiken, wat fijn!!