Hoi meiden, Ik heb een vraagje ik had op maandag en dinsdag rekbaar slijm kon er lange draden van trekken, vervolgens had ik pas vrijdag een positieve ovulatietest. Hoe betrouwbaar zijn de action ovulatietesten of kan ik beter van rekbaar slijm uitgaan?
Apart, dat is niet logisch, ik heb ook ruim voor ovu rekbaar slijm, maar dat houd pas dan op idd. Ik zou voor de zekerheid beide opties open houden.
Ik heb ook eerst rekbaar slijm. 1 a 2 dagen voor mijn eisprong stopt dit. Ik weet dat ik dus mijn eisprong heb als het rekbaar slijm al is gestopt. Het kan dus bij jouw ook best kloppen dat de ovulatietest pas later positief is. Of het geen kwaad kan weet ik niet want ben nog niet zwanger
Bij een vriendin van mij klopte t ook niet met die action dinger! je kunt ze beter bij zwangerenkids.nl bestellen.
Ik heb hetzelfde gehad, ik had op dinsdag rekbaar slijm en vrijdag pas mijn eisprong. Ik temperatuur me elke dag en kon daar uit herleiden dat mijn ei op vrijdag geweest is De ovulatie test zou ik al leidend beschouwden Groetjes