Ik heb sinds 2 dagen voor Quinn Losec tabletjes, fijn bij een baby dacht ik, maar kan die dingen dus oplossen in water en via een spuitje geven Via een fles onmogelijk omdat er korreltjes overblijven die dus niet door een speen gaan, ze blijven hangen. Maar Quinn vind het dus een walgelijke smaak en nou had ik er vanmiddag was suikerkorreltjes ingedaan, nou zonder probleem erin, hij werd zelfs boos dat het niet snel genoeg ging Maar mijn vraag, kan dit kwaad?
Beetje zoet maken om het makkelijk naar binnen te krijgen is OK. Belangrijkste is dat je die medicijnen naar binnen krijgt!
ik zou voor de zekerheid toch ff de apotheek of ha bellen of dit kan. sommige stoffen doen de werking van bepaalde medicijnen teniet. volgens mij is dat bij losec neit, maar je weet het niet, het zou ook jammer zijn als het niet zou werken.
als ik nou slim was geweest en eerst had gegoogled, hihi Ik zit dat meer mensen het doen en ook op advies van de HA of KA
hoi, Diana vind het zo ook niet lekker, ik doe er een schepje van dr fruithapje door, dan gaat het prima. en idd op een spuitje en als ze dan nog wel eens moeilijk doet, dan als ze de fles krijgt spuit ik via de zijkant van dr mondje tegelijk de medicijnen naar binnen. succes
Quinn krijgt nog geen vast voedsel, dus dat word hem ook niet Maar op deze manier gaat het goed gelukkig