Echo baby 27 weken te groot hoofd

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mar87, 9 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar87

Mar87 Nieuw lid

9 mei 2019
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal
    Ik maak me ernstig zorgen.
    Eergisteren bij de echo doorgestuurd naar het zh omdat de hart as van het kindje afweek. Ik ben 27 weken zwanger, en op eerdere echo's nooit iets gehoord. Nu bleek in het zh dat de hart as goed was maar dat het hoofd van het kindje te groot is. Volgens hun loopt het hoofdje 5 weken voor. Het kindje was al die tijd al aan de grote kant. De rest van het kindje word geschat op 2 weken voor.
    Aan de achterkant van de schedel tussen de hersenen en de schedel zit een ruimte van 15,4 mm terwijl dit onder de 10 mm moet zijn. Ik ben gelijk door de mangel gehaald vruchtwaterpunctie en bloedafname. Moet morgen terugkomen voor een uitgebreide echo van de hersenen. Nooit eerder iets gehoord alles was al die tijd goed. Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt waar moet ik aan denken? Help?
    Gr. Marjo

2. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.453
    1.038
    113
    Vrouw
    Geen ervaring maar wat een rollercoaster. Sterkte!!

3. Wendieh

Wendieh Lid

5 apr 2018
    21
    3
    3
    Vrouw
    Ik ben er niet bekend mee maar begrijp hoe je je voelt! Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en volgt je baby gewoon zijn eigen lijntje. Al meer nieuws? Niemand is gemiddeld zeggen ze constant tegen mij..

Deel Deze Pagina