Pfff... even klagen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mbol, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbol

mbol Actief lid

15 nov 2008
    120
    0
    0
    Oss
    Moet het even van me "aftikken".. Deze tweede zwangerschap valt me echt een stuk zwaarder dan de eerste! Zowel fysiek als mentaal. Bij de eerste voelde ik me prima maar nu: ziek, zwak en misselijk. Krijg geen warm eten door mijn keel, brood gaat nog. Mijn weerstand is gedaald tot ver beneden het nulpunt, net hersteld van een bronchitis en nu weer een voorhoofdsholte ontsteking. BLEEGH!!

Daarbij komt ook dat ik me meer zorgen maak. Bij de eerste was ik nog een stuk onbevangener. Nu zit er toch wel constant een stemmetje in mijn achterhoofd: "als het maar goed gaat".

Ik weet dat ik mezelf supergelukkig moet prijzen dat het weer gelukt is, en dat doe ik ook! Wil ook zeker niemand voor het hoofd stoten.

Moest gewoon even mijn ei kwijt!
    Zo! Dat lucht op!

2. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Hoi,

Ik herken het! Voor mij mijn eerste zwangerschap maar ik ben ook heel de dag zwak ziek en vooral MISSELIJK! Eten is moeilijk en drinken nog erger! Ik ben ook continu verkouden oid.

Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Misschien kun je er iets voor krijgen. Als het bij mij niet snel over gaat hoop ik echt da ik er iets voor krijg!

Heel veel sterkte en maak je niet te gek.
    Probeer er ( ondanks alles) toch van te genieten. Hoe moeilijk dat soms ook is!

Succes!

Gr. Ice

3. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Allereerst: Meid wat vervelend!!!!!

Ik herken het heel erg. Niet dat de eerste een makkie was, maar de tweede valt mij ook tegen. Moet wel zeggen dat ik me nu sinds een week niet meer zo misselijkvoel,alleen als ik heel moe ben en als ik er 's nachts veel uit moet. Het is ook zwaarder, want je hebt er nog 1 rondlopen!

Dat over die onzekerheid, had ik ook. Ik heb dit met 7 weken ook eerlijk aan mijn gyn verteld, ik had echt t gevoel dat het niet goed zat allemaal. Voelde me totaal anders als bij de eerste. Ik kreeg een echo en tijdens die echo was ik zo opgelucht en zei ik zo ineens: het is wel allemaal goed en toen vertelde ik het dus, dat ik het niet vertrouwde enzo.

Mijn gyn heeft me echt gerustgesteld en zei dat ik altijd kon bellen en langskomen als ik me weer zo voelde.

inmiddels de tweede echo ook gehad en alles is gelukkig goed, mijn onzekerheid is verdwenen en ik voel me nu ook beter doordat ik minder misselijk ben.

Meiske vertel het dus aan de verloskundige of gyn!

Heel veel sterkte en praat erover!

Dikke knuffel!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik kan het ook beamen, dit is mijn 3e zwangerschap (nog nooit 1 uit mogen dragen)..
    Het is niet zozeer dat ik misselijk ben, maar veel sneller moe!
    Daarnaast last van lage bloedsuikers en veel rug en buikpijn,..pff Gaat vast goedkomen :D

Deel Deze Pagina