Hallo meiden Misschien hebben sommige van jullie mijn topic in de lounge wel gelezen dus weten jullie gelijk dat dit écht niet over mij gaat Ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Zij is net als ik bijna 3 maanden geleden bevallen ook van een dochter. Ze heeft alweer 1x de pil geslikt en werd ook netjes daarna ongesteld. Alleen nu komt het net voor ze met haar nieuwe strip moest beginnen heeft ze gevreeen met haar vriend. Hij was niet in haar klaargekomen maar er was al wel veel voorvocht vrij gekomen, de 'rest' kwam op een handdoekje terecht. Die avond heeft ze haar pil ingenomen, ze is hem 1x vergeten. A.s zondag moet ze haar laatste pil van die strip nemen maar ze is bang dat ze daarna niet ongesteld wordt en zwanger is. Ze is heel misselijk sinds gisteren, vind vlees enzo heel erg vies ruiken,gaat bijna over haar nek als ze zo iets ruikt is veel duizelig en verliest veel wit slijm. Ze slikt microgynon30. Hoe groot is de kans dat ze zwanger is en vinden jullie dat ze gewoon nu moet stoppen met de pil om te kijken of ze ongesteld wordt of toch wachten? Dank jullie wel
ik zou zeggen dat ze moet stopen tot ze zekere weet of ze zwanger is !! aangezien je altijd moet stoppen als er een kans is op zwangerschap
ik zou het ook ff tijd geven . K ben zoiezo geen fan meer van die pil , want ik ben zwanger geraakt terwijl ik trouw die pil slikte. Wat zegt ze zelf ? Zou ze het leuk vinden nog een kindje , of kan t niet op een slechter moment komen ?
Zij zou het wel leuk vinden, maar kwa huisvesting en financien gaat het niet...Zij heeft net een nieuwe baan waar ze in september mee start en haar man die heeft kans dat hij in sept ontslagen wordt. Ze wonen in een huisje met 3 kamers omdat ze eerst gewoon van hun dochter wilden genieten.. Haar man had ook al gezegd dat hij erop aan zou sturen om het weg te laten halen als ze zwanger was omdat het nu gewoon niet kon.... Maarja zij kan dat natuurlijk niet!! Ze belde net nog ze heeft ook heel erg pijn in haar onderbuik nu...
als ik haar was, zou ik ff een testje ertegen aan gooien, dan weet je het zeker, en dan hoef je ook niet van'' stel dat'' te denken. en dan kan ze pas echt met haar man erover hebben hoeverder als ze wel zwanger blijkt te zijn. veel suc6
zou die test nu wel betrouwbaar zijn dan?kan ze niet beter wachten tot het moment dat ze eigenlijk ongesteld zou moeten worden volgende week?
ja dan zou ze beter kunnen wachten tot ze eigelijk ongi moet worden, en dus maandag of woensdag ff een testje kunnen doen, maar zelf denk ik eigelijk niet dat ze zwanger is, maar goed wie ben ik, ik ben geen dokter ofzoiets
nee idd ik denk het ook niet hoor maar zekerheid is nooit weg natuurlijk ik denk idd dat ze beter tot volgende week kan wachten