Dit is toch geen weer voor een zwangere!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door disney1986, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    pffffffff wat heb ik het warm! en dikke voeten! Jullie?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb het ook warm, maar geen dikke voeten gelukkig.
    Ik kom trouwens vandaag en morgen niet buiten. Blijf lekker binnen. Dichtbij de ventilator en de ijsjes :D. Verder zorg ik ervoor dat ik veel drink.

Zal blij zijn als het woensdag is. Want dan wordt het een stuk koeler.

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Same here :x Vind het zonnetje wel lekker... weer is niet verkeerd maar om nu gelijk meer als 30 graden te krijgen vind ik wat minder :(
    Maar goed rustig houden is het enige wat je kan doen ... Vind het eigenlijk nog meer sneu voor mijn hond die heeft het denk ik nog zwaarder met zijn dikke vacht ;)

4. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    ventilator naar beneden halen is inderdaad geen slecht plan...

*rent (lees strompelt) snel naar boven om hem te halen*

WAAAAARM!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Niet alleen voor een zwanger ook voor een niet zwangere is het veel te warm.

6. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ik ben nog maar 18 weken!
    zeker ook voor niet zwangere, maar laat dit nou een zwangerschapspagina zijn:D

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik vind het juist heerlijk weer :)
    Die dikke voeten die je erbij krijgt neem ik maar voor lief...

Samen met de kleine in het zwembadje met een doos raketjes naast ons, wat wil een mens nog meer... :D:)

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    You're right.
    Ik ben nog maar 15 weken en ik vind het al te heet. Net 5 minuten in de speeltuin gezeten ik zweete zowat weg daar.

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou ze zouden het moeten verbieden!
    :D

Ik vind het wel lekker, heb het zwembad opgezet en nu wachten tot mijn zoontje wakker is, dan gaan we plonzen!! :)

Hou ook gelukkig geen vocht vast, geen dikke enkels en zo.

10. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    I'm benijd jullie! Waar ik woon vanaf nu t/m eind september min. 30 graden en een luchtvochtigheid van 85%! Thank god for airco! ;)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik blijf mooi binnen tot een uur of 5/6 en dan ga ik met mijn reet in het zwembad zitten

dikke enkels enzo geen last van maar ik zit dan ook wel heerlijk bij de airco

12. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    bah t is idd veel te warm , kan mn birckenstockslippers niet eens meer normaal aan :(

13. Iefie

Iefie Niet meer actief

...helemaal niets! Ik vind het ook heerlijk, lekker vitamine D! Beter dan die zeikregen en dat grauwe weer hoor!

14. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    vind het veel te warm buiten maar beter idd dan de regen en zit nu heerlijk even binnen veel minder warm haha en heb ook dikke enkels pff hahah

15. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Mn dochter zit lekker in het zwembad en ik heb mn olifantenvoeten met verdwenen enkels er lekker bij ingehangen hahaha!

Normaal zou ik het heerlijk vinden maar nu.......... pfffff

16. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    nee, ben er ook niet weg van!
    Hier in huis is het inmiddels ook al 25graden (in de slaapkamer 27) dus echt lekker is het binnen ook niet. Ik heb niet echt hele dikke voeten maar word moe en duizelig van de warmte. Ik zit hier dus met de deuren en ramen dicht (helaas voor mn poezebeesten want die willen naar buiten...). Zie nu al op tegen aankomende nacht. Afgelopen nacht was het ook maar een uur of 6. Wordt weer een lange dag op werk morgen vrees ik..:(

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik vind het ook verscchrikkelijk. Heb de hele dag in het buitenbad gezeten en dat is echt de enige geschikte plek voor een hoogzwangere met dit weer. Blij dat het woensdag weer normaal wordt.

18. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.359
    277
    83
    Vrouw
    Heerlijk dit weer! Voor het eerst kan ik écht van mijn zwangerschapsverlof genieten. Ook hoogzwanger kan ik goed tegen de warmte. Doe ik lekker een bruin kleurtje op voor tijdens mijn kraambed :D

19. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het ook zooooo warm. Mijn zoontje zit in het zwembadje, ik met mijn voeten erin. Hij mag me helemaal nat gooien. Hij schik en ik verkoeling.
    Maar morgen weer zo warm, pffff. Dan moet ik werken.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja heb het heel erg wArm maar kan er zowieso al niet goed tegen! maar ik denk dat een ander het ook misschien wel net zo warm is want pfff pal in de zon stijgt die meter boven de 30 uit..

Deel Deze Pagina