Haloo, ik heb een klein vraagje, Bij het plassen (als ik afveeg) heb ik de laatste 2 dagen heel veel wit slijm het lijkt soms op balletjes achtige gelei..... sorry alvast voor het onsmakelijke oja ik had nog 1 vraag, kben nu 12 weken en 5 dagen zwanger ben ik al over mijn 'kritieke' periode heen? mijn baarmoeder ligt iets naar achter gekanteld wanneer kan ik dan een buikje krijgen ongeveer? kheb helaas nog helemaal niks.... alvast heeeel erg bedankt!
hoi Bianca, extra slijm/afscheiding ios normaal in de zwangerschap. Zolang het niet stinkt en je er geen jeuk/pijnklachten van hebt is er niets aan de hand. Draag geen inlegkruisjes, dat gaat broeien en dan heb je eerder kans op een schimmelinfectie. Als je wel klachten hebt moet je even langs de huisarts. Met 12 weken en 5 dagen ben je inderdaad over de kritieke periode heen. Het is heel verschillend wanneer vrouwen een buikje krijgen. Meestal is er vanaf 16 weken echt wel iets te zien als je goed kijkt, maar het kan ook zo zijn dat je tot na 20 weken je eigen kleren aankunt. Afwachten dus! Mirjam