Kinderwagen duitsland

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Missmadeliefje, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    WIe heeft er ervaring met het kopen van een kinderwagen in duitsland of andere kinderuitzetspullem in duitsland? En zo ja, waar? Liefst Enschede e.o maar maximaal uur er vanaf. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    ik lees even mee, moeten een nieuwe kinderwagen hebben.

Hebben wel een keer een buggy gekocht, ik meen bij babywalz (gewoon echt in de winkel zelf) en die gebruiken we nu 2 jaar denk? merk weet ik niet zo uit mn hoofd.
    Voor de rest geen grote/dure dingen gekocht in duitsland

3. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Ik kan het aan een vriendin van mij vragen haar ouders wonen in groesbeek bij de grens en zij winkelen daar erg vaak!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb alles in Duitsland gekocht omdat ik daar voorheen woonde. Maar ik woonde niet aan de grens dus aan adressen kan ik je niet helpen.

5. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Maar is het überhaupt in Duitsland echt goedkoper dat het de moeite waard is om je spullen daar te halen?

6. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Zoals ik het een beetje vergeleek wel met kinderwagens vandaar mijn vraag ook... Meubels willen we sowieso in Nederland kopen maar voor de kinderwagen en flesjes even daar in duitsland kijken.

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij zijn destijds een keer in een grote babyzaak geweest (weet niet meer welke), maar daar scheelde het niet heel veel. Wel hebben ze vaak meer keuze in bepaalde merken, bv romer, teutonia en zie je bv ook dat ze ergonomische draagzakken hebben zoals manduca (daarom waren wij er).

8. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    OK dank voor je reactie, we gaan sowieso ook nog in Nederland wel kijken en ook een zaak in duitsland gevonden babyone. Ben heel benieuwd!!

Deel Deze Pagina