WIe heeft er ervaring met het kopen van een kinderwagen in duitsland of andere kinderuitzetspullem in duitsland? En zo ja, waar? Liefst Enschede e.o maar maximaal uur er vanaf. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
ik lees even mee, moeten een nieuwe kinderwagen hebben. Hebben wel een keer een buggy gekocht, ik meen bij babywalz (gewoon echt in de winkel zelf) en die gebruiken we nu 2 jaar denk? merk weet ik niet zo uit mn hoofd. Voor de rest geen grote/dure dingen gekocht in duitsland
Ik kan het aan een vriendin van mij vragen haar ouders wonen in groesbeek bij de grens en zij winkelen daar erg vaak!
Ik heb alles in Duitsland gekocht omdat ik daar voorheen woonde. Maar ik woonde niet aan de grens dus aan adressen kan ik je niet helpen.
Maar is het überhaupt in Duitsland echt goedkoper dat het de moeite waard is om je spullen daar te halen?
Zoals ik het een beetje vergeleek wel met kinderwagens vandaar mijn vraag ook... Meubels willen we sowieso in Nederland kopen maar voor de kinderwagen en flesjes even daar in duitsland kijken.
Wij zijn destijds een keer in een grote babyzaak geweest (weet niet meer welke), maar daar scheelde het niet heel veel. Wel hebben ze vaak meer keuze in bepaalde merken, bv romer, teutonia en zie je bv ook dat ze ergonomische draagzakken hebben zoals manduca (daarom waren wij er).
OK dank voor je reactie, we gaan sowieso ook nog in Nederland wel kijken en ook een zaak in duitsland gevonden babyone. Ben heel benieuwd!!