Hallo meiden, Ik heb een vraagje. Ik heb via mp een ledikant en commode gekocht van twf serie Turijn. Nu ben ik me aan het bedenken welke kleuren ik daarbij zou kunnen combineren. Ik weet de 15e maart normaal gezien het geslacht van de baby. En heb van mijn zoontje nog veel lime- aqua aankleding. Maar dat aqua heb ik zoiets mmmm stel dat het een meisje is. Voor welke kleur aankleding zouden jullie gaan= Groetjes Ook
Ik heb het eventjes gegoogled, maar daar kun je echt alle kanten mee uit. De meubeltjes zijn donkerhout met wit van kleur, dus daar passen vrijwel alle kleuren wel bij. Ik zou zeker niet voor een fluoriserende of erg harde kleur gaan, maar juist voor en zachtere tint. Aqua kan er prima bij. Zachtgeel zou ik ook heel mooi vinden. Of oranje-wit. Ja dat zou ik denk ik kiezen. En voor een jongen er dan enkele donkerblauwe tinten bij (of de donkere aqua dingen van je oudste). Voor een meisje zou ik dan naar die licht-oranje ook nog wat gebroken wit of wit doen.
Enneh, ik weet dat het wachten lang duurt, maar ik zou dan toch eventjes tot 15 maart wachten met de grootste aankopen. Wij hebben de babykamer echter heel uniseks gehouden, dus hadden we het voor de geslachtsbepaling al kunnnnen kopen. We kochten de Bopita Colourful Life meubels. Deze zijn al vrolijk gekleurd en versierd met beesten. Daarbij hielden we de muren wit en kochten we wat gekleurde details. Een rood ISI mini aankleedkussen met oranje doekjes en de gordijnen vrij bescheiden in een wit met mild rode streep. Als je dus niet meer kunt wachten, zou je ook vrij veel uniseks dingen kunnen aanschaffen nu. Eventueel kun je dan de laatste details nog sekse afhankelijk doen?
Heb ook even gegoogled en denk ook dat daar vrijwel alles bijpast. Hou zelf heel erg van rustige, zachte kleurtjes. Maar denk dat zelfs wat fellere kleuren er leuk bij staan. Meisje: heel licht roze met lichtgrijs Jongen: heel lichtblauw met lichtgrijs of aqua is ook mooi!
Ik heb dezelfde meubeltje... Bereid je voor ze zijn zwaar! Wij hebben gekozen voor de kleuren olijf groen en crème wit met zand accenten... Ik wilde eerst grijzige kleuren maar vind ik achteraf er niet mooi bij... Vandaar. En mijn vriend en ik houden alletwee van de kleur olijfgroen Trouwens een kamer voor een jongen... Een meisje hadden we meer de paarstinten gekozen. Foto om je een idee te geven
Ik blij een mailtje kan het zondag gaan halen. Daarna mailtje het bedje is stuk gegaan. Ik dacht neeeeeeeeee. Ik heb nog wel een bedje van mijn zoontje , had ik al op mp gezet. Maar het bedje en commode pasten zo goed bij mijn kledingkast. Ik baal toch wel heel erg en dat meisje ook. Pffff niet leuk