Dames vraagje: Bij hoeveel HcG heb je een positieve test? En is de hoeveelheid afhankelijk van bevruchting of innesteling? Ik denk dat ik nieuwjaarsdag mijn ei heb gehad, maar waarschijnlijk pas afgelopen donderdag de innesteling (had wat druppeltjes bij afvegen, maar daarna niets meer. Maar toen ik vanmorgen testte was het negatief.
1 jan je ei en nu pas innestelling kan niet. Zou eerder je nod zijn tegen deze tijd. Kan zwangerschap zijn, waarbij je te vroeg test. Of teken dat je ongi eraan komt. Succes!
Stel dat er afgelopen donderdag een innesteling was, dan kan het goed zijn dat je te vroeg getest hebt...
Hoi meiss.. een innesteling vind gemiddeld 5-6 dage na je ei plaats.. en nu had je 14 dagen na je eisprong bloedverlies, dat zou dan gemiddeld je NOD dag kunnen zijn bij een LF fase van 14 dagen. de hoeveelheid HCG die er nodig is verschilt per zwangerschapstest.. de kruidvat/trekpleister testen van 2 voor 5 euro kun je al vroeg mee testen.. sommige meiden testen hier 4 dagen voor hun nod al positief mee. succes meid liefs
Je kan wel eerder een innesteling hebben maar daar pas later wat bloedverlies van hebben. Afwachten maar.