Hier met 9 dpo een inimini tuurstreepje, dacht eerst negatief maar na een paar minuten, als ik het testje wat heen en weer draaide, zag ik een heel licht waasje. Maar wel positief. Jammergenoeg zat er een vuiltje op het schermpje en toen ik dat wilde weghalen, krabde ik het resultaat kapot haha!
Balen Vlinderr, maar 10 dpo is nog vroeg. Er is nog hoop hoor! En Skatje, dat zou mij ook zo kunnen gebeuren!
Vanochtend getest, en een omowitte test.. helaas. Ik weet dat het nog te vroeg is, en dat er nog tijd genoeg is voor een posi test, maar stiekem ben ik toch een beetje teleurgesteld. Ik ben al wel 4 dagen misselijk, een paar keer per dag met vlagen van een uurtje, ik herken dit uit mn eerste zwangerschap.. Ik denk dat mn lichaam me goed voor de gek houd..
Heb ik hier helemaal overheen gelezen?! Balen dat je negatief hebt getest... Hoe gaat het nu? Ik neem aan dat de HA gewoon een urinetest heeft gedaan. Misschien te vroeg?
Jammer, maar het is echt nog te vroeg... Het kan dus nog alle kanten op! Gewoon over een dag of 2-3 nog een testje proberen. Mijn duimen draaien! Enne... Gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag!
Hihi, kan gebeuren, ik zie soms ook wel iets over het hoofd Tja hoe het nu gaat? Mijn buikpijn is een stuk minder, maar ondanks dat ik pas op dag 26 zit denk ik dat de rode duivels wel gaan komen. Heb de hoop voor deze maand weer opgegeven.*zucht* Hoe is het bij jou?! Liefs
Balen is dat he... Ergens "weet" je dat het niet raak is, ook al is er geen bloed te bespeuren... Ik heb dat ook steeds, eerst is er nog hoop, maar het besef dat het weer niks is geworden wordt steeds sterker... En meestal klopt het ook... Ik hoop gewoon dat het toch raak is, en anders echt de volgende ronde! Hier nog spannend, net 5 dpo, dus het is echt nog even afwachten.. Ik ben heel benieuwd of het deze keer raak is... Zoals elke ronde eigenlijk...
Wat is het spannend zeg! Ik heb vandaag, 4 dagen voor NOD, een kruidvat test gedaan waarop volgens mij een tuurstreepje op te zien is. Na 25 minuten weer op de test gekeken en toen was ie overduidelijk positief... Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest want heb geen ovu testen gebruikt en rond mijn eisprong ben ik ziek geweest dus heb het ook niet gevoeld. Succes allemaal!
Ik begin toch te geloven dat de ovutesten van 123 gewoon niet gewerkt hebben, volgens die ovutesten ben ik nu 12 DPO en nogsteeds een witte test, niet een klein tuurstreepje.. Nu maar hopen dat ik gewoon snel ongi word.. dat ben ik nl na het verwijderen van mn spiraaltje nog niet geweest..