Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig wanneer iedereen voor het eerst begon met testen en ook een positieve test in de handen had.
5 oktober positieve ovulatietest en 13 oktober een licht streepje op mijn zwangerschapstest. Op 16 oktober een knaller en positieve digitale ClearBlue (zonder indicator).
12 dpo tuurstreep.. nauwelijks wat te zien op de dipstick. 13 dpo cb zwanger 1-2 en duidelijkere kv 2v5.
8 DPO KV test posi tusse de 5 en 10 minuten. Dag later binnen de tijd en ook posi Action test. Knallers 1/2 dagen voor NOD en zwanger 2-3.
7dpo met sensibaby, kv 2v5 en zwanger en kids midstream (niet de extra gevoelige) 8dpo positieve digi met indicator.
7 of 8 dpo en daarna liepen ze dagelijks duidelijk op. De eerste was ook al duidelijk te zien. Dus deze keer vroeg positief getest. Op NOD een donkerdere test streep dan de controle streep.
Op 9dpo een tuurstreepje op de gewone zwangerschapstest van zwanger&kids. Op 10 dpo een licht streepje op de kv2v5 (hoefde je niet goed voor te turen) en op 11dpo een positieve CB met 1-2weken indicatie.
12 dpo voor het eerst getest en toen een licht streepje, maar zichtbaar door zowel mij als ML. 13 dpo duidelijker op NOD al bijna een knalstreep.