Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ben ik weer... hier is ongigevoel aangebroken, lichte krampjes dus ik ben echt ff down, jullie kennen dat wel. Ik wil mijn hoop echt helemaal wegduwen want des te erger is het als ik straks maandverband erbij moet pakken. Vind het echt kut, ik dacht deze maand echt echt een goede kans te hebben, met die rare kwalen die ik nooit heb gehad. Zo zie je maar weer. :(

Melgje heb je al getest? Zo niet, bijna! Succes ik duim voor jou!!

Dayenne, echt niet leuk. :( Hopelijk wel een beetje afleiding op verjaardag. Succes de volgende ronde. :)

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik was wat later thuis, heb net getest en die ligt nu te wachten tot ik ga kijken. Bij deze test moet eerst de roze achtergrond helemaal wegtrekken. Maar mijn urine was erg licht dus ben bang dat dat niet helemaal goed is. Morgen in de herkansing rond een uurtje of 11 denk ik...maar als er toch wat te zien is laat ik het zo weten.

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

ow wacht ik zie al een streepje staan terwijl die roze achtergrond nog niet helemaal weg getrokken is... als de achtergrond wit is zal ik een foto voor jullie nemen. Nu hopen dat het blijft plakken want zo'n test had ik vorige maand ook en werd twee dagen later ongie.

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Als je een maand of 2 jaar bezig bent het blijft k*t zodra je ongesteld wordt!!

5. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    Ik had vanmorgen een heeeeeeeel licht tuur streepje. . Nog even afwachten dus

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een goed idee om de testen later thuis te laten bezorgen! Daar is over nagedacht hihi! 👍 Ik ken mezelf tegoed om me daar aan te houden. Ik weet zeker dat ik dan alsnog naar de kruidvat ren haha...

7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Foto!!!! :D

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Foto!!!! :D

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

foto??:D

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

30 augustus twee uur ongeveer.jpg

Druk bezig om m op de foto te krijgen zoals ik 'm zie maar dat lukt niet. In het echt is de test net een tintje donkerder en de streep is roze!

spannnnneend:D:$

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie 'm op de onderste in de zon op m'n iPad! Wat spannend!!!!:D

12. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Gewoon zwanger hoor melgje!!

13. Melgje

Melgje Niet meer actief

30 augustus vier uur tweede.jpg

Zou geweldig zijn!!! Eerst voorbij mijn NOD volgende week....dan durf ik het pas te geloven als mijn testje oploopt :D:)

had er nog een gedaan met iets donkerdere urine

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh my!!!!!! :$ Half uurtje geleden getest met Kv2v5. (Helaas heb ik het niet volgehouden, oeps haha) Na 5 minuten hartstikke wit nog. En ik kijk net weer. Ongeveer half uurtje later en ik zie heel vaag een streepje?? Van de week bleven ze witter dan wit. Ook na een uur en nu een streepje?

15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik vind 'm al mooi duidelijk hoor!! Wanneer is je nod?

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Bekijk bijlage 414732

Hier een foto van de test van een half uurtje geleden. Zoals jullie ook wel ondervinden is het lastig om het op de foto te krijgen.

17. Melgje

Melgje Niet meer actief

als ik twee weken optel bij mijn knal ovulatie test dinsdag, als ik uitga van een gemiddelde cyclus van mij van 32 dagen dan donderdag pas. Als mijn testjes blijven oplopen en ik donderdag niet ongesteld word dan durf ik pas te zeggen dat ik zwanger ben!

heb je er foto van je kv test??

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh sh*t nu word ik zenuwachtig haha! :) Ik ben door m'n testen heen dus zal ff wat halen. Morgen of overmorgen nog maar eens testen!

19. Melgje

Melgje Niet meer actief

kan m nog niet goed zien, maar denk wel dat ik zie wat jij bedoelt..

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Kan ik me voorstellen! Het is lastig op foto te krijgen. Ik zie 'm zelf duidelijker dan op de foto. Ik kan alleen nog niet zeggen of ie roze of grijs is. Ik moet het helaas afwachten. Of misschien nog een test doen. Welke test, die ik bij de drogist kan halen, adviseren jullie?

Deel Deze Pagina