Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik vind hem best donker al melgje en je voelt helemaal niets? Geen gegoelige borsfen of erg moe?

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

nee ik voel me een beetje alsof ik ongesteld moet worden

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Melgje!!! Wat een mooie test!!! Zo een wil ik ook wel ;) :p.

@hier: weer iemand met een te duidelijk geurtje op in de metro... Ik ga denk even erens anders zitten :). Ben moe... Maar verder niet super veel kwaaltjes vandaag. Wel wat misselijk nu aan het einde van de dag...

@testen: ik moet me ook wel inhouden hoor!!! Maar om
    Nu te testen terwijl ik toch al weet dat ie hoogt waarschijnlijk negatief is omdat ik iets te vroeg ben, zorgt alleen maar voor onrust... (Zegt zij heel stoer terwijl ik niets liever wil dan plassen op een stickje hahaha!)

Nu op naar huis, werkdag zit er weer op. Voor drie weken de laatste keer op zaterdag :D. Volgende week lekker op vakantie! Voor het eerst als gezin, vind het spannend, maar ook super leuk!

4. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Nou ik ben overtuigd hoor jij bent zwanger gefeliciteerd !!

5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh mevrouwtje ongeduld dat ik ben!! Heb natuurlijk een clear blue gehaald omdat ik het zeker wil weten. Staat duidelijk op dat je het beste kunt testen met je eerste urine. Maar nee ik moet natuurlijk direct als ik thuis ben testen. Hij staat op niet zwanger. Ik wacht het maar af. Kan helaas niks anders doen! Bleeehhh...

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

dank je wel! Nu ik nog overtuigd raken hihi :D

Denk dat ik dinsdag een clear blue doe!

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Whahaha! Heb ik ook wel eens gehad. Of dat ik er nog een had liggen en te enthousiast aan het plassen was dat ik dat ding verzoop hahaha :D.

8. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik ken zooooo dat gevoel met testen!! Heb er net een besteld met weken indicator, die zal dan dinsdag binnenkomen, hopelijk kan ik die dan woensdag uitvoeren zonder ongie

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

ik snap je zo meis knufff voor jou

10. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...ik had mezelf voorgenomen om als de menstruatie uitblijft zo lang mogelijk te wachten met testen, maar zit nu al af te tellen (en mn NOD is pas 9 sept ;))

11. Sunkissed

Sunkissed Lid

30 aug 2014
    55
    0
    0
    @Melgje: PROFICIAT!!

Hier NOD+2 en al ruim een week verscheidene zwangerschapsverschijnselen: opgezette buik, wat krampjes en steekjes in de buik (maar niet zo erg als ongi-krampjes), al twee keer 's morgens misselijk geworden op het werk met kokhalsneigingen (afgelopen 3 dagen), soms wat duizelig of licht in het hoofd als ik bijv. te snel ben opgestaan, twee keer hevige lage rugpijn, en al wat meer honger enz.

Maar ik ben te bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, aangezien ik twee weken geleden van vakantie ben teruggekomen en dus kan door het tijdsverschil mijn bioritme verstoord zijn. Vanmorgen durfde ik dus geen zwangerschapstest te doen. Morgen toch maar doen... Ben benieuwd... :)

12. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vooravond NOD... menstruatiekrampjes verdwenen...... verdorie, geef ik mezelf toch nog hoop!!! ;)

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik ben aan het duimen voor je Roxy!!!

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Colinn, ooh spannend meid!! Kreeg gelijk kippenvel van je berichtje hihi. Ik duim heel hard mee!

@Melgje, die is duidelijk zeg! Mijn 1e testen waren veel vager hoor, pas rond NOD zo'n dikke streep als jij. Gefeliciteerd! En ik duim mee dat je niet alsnog ongesteld wordt.

@Over mezelf...mijn dipje is alweer voorbij hoor. Had gister ff baaldagje, maar meer omdat mijn man zo overtuigd was dat ik zwanger was...dus die was ook even best verdrietig, zo sneu. Hij vroeg elke keer 'weet je het zeker?' :( En ben verwend door m'n jongste dochter, daarvan was ik in ronde 1 zwanger. Maar nu weer vol goede moed naar ronde 2! Heb er zelfs weer zin in hihi.

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Roxie, oooh spannend! Ik duim heul hard voor je :D

16. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    Hallo dames! Ik heb geen foto van mn test was echt zoooo licht maar manlief dacht ook wel wat te zien... dan maar zwangerschapstest mee op vakantie maandag maar weer een poging wagen. Als ik niet ongi wordt voor die tijd..

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Spanneennndd!

18. Ingrid79

Ingrid79 Bekend lid

30 aug 2014
    709
    0
    0
    #218 Ingrid79, 30 aug 2014
    Laatst bewerkt: 30 aug 2014
    Vermoedelijk over 8 dagen mijn NOD al twijfel ik hier over (?)
    Vorige cyclus 20/7 ongi - 31/7 positieve ovutest - 11/8 ongi (dus maar 11 dagen tussen ovu en ongi terwijl iedereen zegt dat dat bijna altijd 14 dgn is)

11/8 ongi, 24/8 of 25/8 ovu (test zwaar positief op 24/8) gisteravond gemene steken in/bij baarmoeder gevoeld, eerst moeilijk naar de toilet nu opeens diarree, verminderde eetlust, opeens veel pukkeltjes op borst en mijn gezicht (heb ik nooit) dikke "crème"afscheiding gaat sinds vandaag over in iets dunnere witte afscheiding en steekjes in mijn onderbuik.

Nu op 5 of 6 DPO, wat is het spannend..
    Zijn er meer vrouwen met deze "klachten"?

Ben benieuwd!!

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb vaak ook een korte LF hoor, 8 tot 11 dagen is normaal bij mij. 14 dagen is een gemiddelde, dus dat heeft niet iedereen ;) geen zorgen dus, jij bent 'normaal' haha!

En over je klachten...herkenbaar! Vooral die gemene steken...auw. Helaas wel ongi geworden maar zegt niks over jou natuurlijk, hopelijk is het bij jou wel raak!

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    @ingridw: ik herken het zeker. Het is alleen lastig om te zeggen of dat bij een eventuele zwangerschap weg komt. De dingen die je opnoemt zijn ook symptomen van een naderende menstruatie!

@hier: Ik ga zo lekker slapen. Ik ga morgenochten met m'n eerste urine weer testen. Ik ben benieuwd! :D Tot morgen meiden!

Deel Deze Pagina