Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat mij trouwens ook nog op valt; ik heb al sinds gisterochtend met vlagen het gevoel alsof ik een kater heb. Misselijk, duizelig, vermoeit. Herkent iemand dit?

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dat herken ik wel een beetje colinn. Duizelig als ik Femke van de grond op til en vandaag ook erg moe. Zo moe dat ik het liefst in m'n pauze even m'n oogjes dicht wilde doen :). Ben zoooooooo benieuwd naar je test morgen!! Slaap lekker ;)

@hier: vraagje, merkte net dat mijn afscheiding wat korrelig is (sorry :D). Heb dit nog nooit gemerkt. Bij Femke was ik zo droog als een woestijn en nu af en toe echt klodders :). Sorry voor de details, maar ook dit kan bij een zwangerschap horen toch :D? Nog 4 nachtjes slapen :D ;).

@dayenne: fijne vakantie en ik ben benieuwd!

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Zonet getest met een sensitest en KV early en beide negatief! :( Ik denk dat dat hele vage streepje gister op de KV2v5 dus niet positief was. Ik baal als een stekker. Veel meer dan anders:( Hebben we nou nog niet lang genoeg gewacht? Ik hou hoop dat wij ooit een klein hummeltje van ons eigen in handen hebben maar wanneer? M'n geduld raakt een beetje op.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hè, klote!!!!!! Dikke knuf Colinn... Weet even niks ander te zeggen dan alle kliches waar je nu absoluut niet op zit te wachten...

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

Hey meis, gadver, het is ook niet eerlijk verdeeld op deze wereld he. Mensen raken ongewenst zwanger en jij wilt het zo graag en dan lukt het niet. Ik leef met je mee schat.

Mijn testjes liggen nu op te drogen, ik heb een early gedaan en een normale om te kijken of die op de normale al wat laat zien, want kan niet 's middags testen omdat ik naar een verjaardag moet. Maar nu denk ik daar zit jij natuurlijk helemaal niet op te wachten.

6. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Heb je foto's melgje ben benieuwd of ze nu donker zijn met ochtrnd urine gedaan?

7. Melgje

Melgje Niet meer actief

31 augustus negen uur ochtends.jpg

Ik denk als ik 'm vanmiddag had gedaan dat ie dan donkerder was hoor, alleen ik kan vanmiddag niet hihi. Ik denk dat ik mezelf wel zwanger kan noemen toch? Nu duimen dat het blijft plakken :).

8. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Colinn wat ontzettend rot. Ik kan je zo meevoelen. :( Weet niets te zeggen want zelf kan ik ook niks horen wat me troost, de eerste dag/dagen. Soms komt het keihard aan, zeker wanneer je zo'n grote hoop had op een maand. :( Sterkte

Hier NOD aangebroken... vanmorgen snel geplast zodat ik mezelf toch niet verleid tot een testje. Ja jullie verklaren me misschien voor gek maar ik kan die blanke tests echt niet meer zien. Dan test ik liever morgen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden..
    Ik heb dat gevoel voor m'n ongikrampjes, kan dat slecht omschrijven (is me nooit gelukt maar jullie kennen het misschien). Zo'n onrustig gevoel daar beneden, een beetje zwaar gevoel en drukkend, normaal komen binnen een aantal uren dan de ongikrampjes. En dan word ik vanavond ongesteld. Ik durf amper te hopen :(

Wat niet meewerkt is dat ik bizarre onderrugpijn heb en nog steeds die brok in mijn keel. Ik begrijp die onderrugpijn niet, ik heb dat in alle jaren nooit gehad voor mn menstruatie. Slechts één keer op m'n 11e toen ik de allereerste keer ongesteld werd, weet ik me te herinneren. Maar vaker nooit. Verder doen mijn borsten pijn, ook daar heb ik zelden last van. Gevoelige tepels altijd al gehad maar niet zo. En dan probeer ik niks te hopen, en dan heb ik deze klachten. Ik wil gewoon voorbereiden op ''het ergste'', als in, ongesteld, weer een ronde verder. Maar die klachten leiden me de hele dag af. :( Hoe kan ik het zo uit mijn hoofd zetten?

9. peetje007

Absoluut zwanger no doubt about it wanneer had je ongi moeten worden

10. peetje007

Het uit je hoofd zetten is erg moeilijk en het word nooit makkelijker elke maand verlang je er nog meer naar dus probeer rustig te blijven en zoek wat afleiding vandaag

11. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje peetje, ik doe mn best, werk helaas achter de computer (stukjes schrijven) dus ik heb de hele dag de kans om dingen op te zoeken en dat maakt het er niet beter op :( Maar ik doe mn best, probeer vandaag maar even een stukje te lopen ofzo :) hoe is het met jou eigenlijk, misschien heb ik het gemist, wanneer is je NOD? Of heb je die al gehad?

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Gefeliciteerd melgje!!! Dit is over duidelijk positief!!!!

@hier: mega misselijk vandaag... Nog drie nachtjes slapen :)

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat een lieve woorden allemaal meiden. Dankjulliewel! Dat verlicht het toch allemaal wat! :) Tot nu toe nog geen ongesteldheid te bekennen. Morgen moet ik ongesteld worden. Als ik zwanger ben had ik nu toch al wel een positieve test moeten hebben toch? Laat m'n menstruatie dan maar gauw komen.

Melgje hij wordt steeds duidelijker!! Kan me niet voorstellen dat er niks bezig is in je buik. Spannend!!!!! Het is niet zo dat ik het een ander niet gun hoor :);) Ik hoop van harte dag je een plakbeebje hebt!!!

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Maar dat snappen we toch colinn! Je wens het iedereen toe, maar natuurlijk ook zeker jezelf ;) :).

15. peetje007

Nee roxie je hebt het niet gemist ik heb dat nooit hier geschreven ik ben namelijk met iui bezig eerste ronde nu net in gegaaan aanstaande woensdag mijn nod maar heb al een witte test dus ik test even niet meer ik wacht dus op mn ongi

16. Melgje

Melgje Niet meer actief

Dinsdag

17. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okay, spannend dus ook voor jou... duurt nog een paar nachtjes, ik hoop het beste voor je!

18. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes ben ik toch weer. :) schaam.

Ik slaakte net een gil van de pijn. Ik heb heftige steken rond mijn stuitje, het lijkt door te trekken tot mijn vagina, heel vreemd want het komt van ''achter'', kan het niet goed uitleggen. Alsof het ''in het midden'' zit tussen stuitje en vagina. Het komt en gaat en is nu al 4 keer in een uur gebeurd. Herkent iemand dit? Of moet ik nu echt stoppen en een block op zwangerschapspagina zetten voor mezelf?

Sorry. Ik ben echt hysterisch :(

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Klopt! Klinkt misschien wat egoïstisch maar gun het mezelf inderdaad ook :)

20. peetje007

Oké melgje hij is erg duidelijk geniet ervan !! En uiteraard nogmaals gefeliciteerd ! Roxie adem in adem uit meid ik weet dat het moeilijk is maar toch even doen je maakt je zelf gek is er al iets van bloed gesignaleerd?of heftige buikkrampen?

Deel Deze Pagina