Ik wacht "geduldig" op de testen die ik heb besteld en pas als die en een clear blue op vrijdag positief zeggen, beschouw ik mijzelf zwanger . @lelie: echt niet erg dat je dat zegt hoor! Ik ben er zelf vrij nuchter onder, pas als ik een positieve clear blue heb geloof ik het hahaha!
Wow siertje, wat spannend moet dat zijn voor jou. Ik duim. Hier 1 dag overtijd, toch test ik pas morgen. Ik heb gisteravond hevige steken in mijn linker lies gehad, nog steeds lage rugpijn en lichte menstruatiekrampjes. Ik begin hoop te krijgen.....
Begin nu flink zenuwachtig te worden. Ik baal dat ik niet vanmorgen toch getest heb. misschien maar beter wel, maar toch. Nu moet ik echt nog een dag geduld hebben. ga niet smiddags of savonds testen want ik wil het 100% goed doen. maar pfff zenuwen hier hoor!!
Bij mij spannend?? Bij jou is het spannend!!! Duim ook voor jou . Snap dat je baalt dat je geen test in huis hebt, maar morgen is het zo ver Ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen dus denk dat m'n testen er pas woensdag zullen zijn . Ook vandaag misselijk, maagzuur, mega moe, "ongibuikpijn" en lage rugpijn.
Siertje ik heb tests in huis!! Al sinds vrijdag hihi Ja verklaar me heeeelemaal voor gek, ze liggen zowat voor m'n neus maar ik heb na aaal die maanden echt een schijthekel gekregen aan die blanke tests haha. Dus daarom koos ik ervoor nu eens op NOD+2 te testen, als het dan negatief is weet ik: oké, het is gewoon niet, klaar. Ik wacht op menstruatie! En als het dan positief is, is het lijkt mij ook écht positief en hoef ik niet naar een tuurstreep te kijken, niet dat ik dat ooit heb hoeven doen want ook bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit een positieve test gehad... Wat jij nu hebt lijkt me echt zenuwslopend, je weet niet of het nou klopt of niet wat de test aangeeft, daarom dwing ik mezelf te wachten.... anders maak ik me nog gekker dan ik al ben @Peetje oh noooo! Nu maak je me aan het twijfelen!! hahah
verdorrie zeg gun het je zo na al dat lange wachten al bah hoop dat je toch nog later met een mooie pos. test komt meid
Even een update hier in m'n lunchpauze..... Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Nog steeds het idee of heb ik een kater en m'n borsten worden steeds pijnlijker. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat! @roxie: wat spannend! Hopelijk morgen een dikke knaller!!
Peetje, nou, ik heb normaal een cyclus van 30 dagen héél regelmatig, al jaren. Maar ik meen me te herinneren dat ik in oktober vorig jaar 10 dagen (!) overtijd was, bloedtest gedaan zelfs, maar was niet zwanger. De maand erop weer helemaal precies 30 dagen. Vorige maand was ik één dagje later, 2 augustus. Dus 31 augustus zou NOD zijn, gisteren. Dat maakt vandaag 1 dag overtijd maar aangezien ik vorige maand ook een dagje later was...... Ach ik kan er wel omheen draaien maar ik heb vreselijke hoop gekregen. Had mezelf voorgenomen dat niet meer te hebben, is eng na al die tijd, want de teleurstelling is des te groter dan. Maar als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan sta ik te shaken bij de test! Dankje Colinn! Lief van je!
@roxy: ik heb ook geen zin in die blanco testen.. Is zo niet leuk! Vandaar dat ik nu echt wacht op woensdag ochtend. Net in het winkelcentrum geweest en niks gekocht . Heb het mailtje gehad dat de testen zijn verstuurd dus hopelijk zijn ze er morgen . Ben vandaag zooooooooo moe... Kleine meid was vannacht 4 keer wakker en wij dus ook *gaap* *gaap*. @colinn: spannend !!!!!
Even op ts reageren: Mijn 1e zwangerschap ronde 6 ik voelde 6dpo innestelling: was moe, duizelig. Erna ging ook snel ik voelde buikpijn maar dan anders dan ongi. Bij 3 dagen tot nod positief getest. Tijdens dat gewoon ongi zeurende pijn. Mijn 2e heb ik pas 6wk iets gemerkt vooral veel honger, moe, wazig voor ogen, geen zin in wijn ) helaas had ik late miskraam.
Dank Peetje das lief gezegd! Siertje goed bezig! En succes vandaag dan, powernapje wellicht tegelijk met de kleine? Ik heb steeds steekjes in mijn baarmoeder, en eigenlijk niks meer te bekennen van ongi, geen krampen op een héél licht zeurderig gevoel na. Maar niet zoals ik het ken... ben echt heel benieuwd. We gaan het morgen zien.
Volgens mijn verloskundige is het inderdaad onzin dat ochtendurine beter is dan middagurine. Ik moest urine meenemen naar mijn intake ('s middags om 14.00 uur) en vroeg toen of ik ochtendurine moest bewaren, maar dat maakte volgens haar echt niet uit! Na mijn NOD inderdaad ook met heeeele lichte middagurine hartstikke positief getest, maar snap dat je wilt wachten hoor Roxie hihi
Nooit geweten lelie! Weer wat geleerd.... zouden ze die beschrijvingen wel eens aan mogen passen dan... Nou, ik twijfel heel erg, maar denk dat ik morgenochtend test, gewoon omdat ik dan 2 dagen overtijd ben... stiekem hou ik nog een slag om de arm omdat ik 'bang' ben vanavond ongesteld te worden. Ik hou jullie op de hoogte, ook als ik me niet kan bedwingen hihi
Wacht maar lekker tot morgenochtend! Straks test je straks, negatief en vanavond ongesteld. Dan sla je jezelf voor je hoofd! Als je wacht tot morgen heb je in ieder geval je persoonlijke deadline gehaald hihi
Goed om te weten lelie! Weer wat geleerd . Ik zou ook wachten. Je hebt een deadline voor jezelf gesteld. Je bent al zo ver gekomen vandaag, het is al 16:00 geweest . Succes en laat je het morgen weten? Ik heb mijn man beloofd om niet zonder hem te testen. Dus morgen middag op werk een testje doen zit er niet in. Dus echt wachten tot woensdag.
Zo mijn werkdag zit erop. Nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ik wil aan de ene kant heel graag testen vanavond maar aan de andere kant durf ik nog niet zo goed. Ook omdat ik gisterochtend nog een negatieve test in handen had. Wat zouden jullie doen? Ik heb nog een action ZT in huis. Hoe denken jullie daarover?