Dat was de 1e test die ik deed, was een heeeeeel vaag licht tuurstreepje op te zien! ('s ochtends). S'middags deed ik een Kv2v5 en de was een stuk donkerder.. mijn ervaring dus met action is dat ze best veel HCG nodig hebben
Pfoeii bijna 7 uur alweer! Ik moet nog een hoop doen, huisje opruimen enzo, dus genoeg afleiding. Af en toe steekjes in mijn baarmoeder wanneer ik snel beweeg. Ook voelt het alsof er iets zwaars in rust, dat gevoel wat ik vóór mijn menstruatiekrampen heb. Verder niks van ongi te bekennen... Ik kan niet meer dan hopen, o jawel, nog meer hopen? Colinn, ik denk dat ik me niet zou kunnen bedwingen, hoewel ik deze maand wel heel sterk in mn schoenen sta met niet-testen al zeg ik het zelf. Dus in dit geval heb je ook niks aan mijn advies... Wat wil je zelf?
Lieve meiden, Wat heb ik een hoop gemist met een dagje werken hihi.... jullie kletsen er gezellig op los. Misschien is het een leuk idee om een clubje op te richten voor jullie. Dit is namelijk een topic die ik heb gestart over eventueel mogelijke vroege zwangerschapssymptomen. Ik vind het gezellig hoor, maar las laatst iets op het forum als je langere tijd met elkaar wilt kletsen dat je dan beter een club kan starten . Siertje spannend bij je meis, die testen die je bestelt hebt zijn gevoelig en zeggen dus veel! Ik zou die lekker gebruiken als je ze binnen hebt en nooit meer predictor kopen. Roxy klinkt mij erg bekend in de oren, ik heb nu dus ook heel erg last van mijn onderrug iedere dag, erg irritant want voelt dus als ongie en daarom ben ik steeds bang dat het mis zal gaan, maar volgens mij is het gewoon een zwangerschapskwaaltje? Colinn trek je het wachten nog een beetje? Bestel jij ook nu testen bij zwanger en kids de ultra gevoelige midstream? Ik vind ze erg betrouwbaar hoor. Ik duim nog even voor jullie en alle andere meiden door. Bedankt voor de felicitaties. Ik geloof het nog niet echt maar ga morgen een cb met wekenindicator doen dus hoop dat het dan meer doordringt. Ik heb na mijn test van net (om 17:00, rare tijd maar kon het na het werken toch niet laten en had vanochtend echt geen tijd) toch gedurfd om mijn banner aan te passen! Mooi opgelopen toch, wat vinden jullie?
Lieve melgje!! Nog maals onwijs gefeliciteerd!! Woensdag is 2 dagen voor mijn NOD dus die gevoelige test zal zeker een duidelijk antwoord geven . Geniet van dit geweldige, ongelofelijk mooie gevoel! Wie weet tot snel in het zwanger gedeelte
dank je wel meis, hoop t ook en hoop ook dat Het blijft plakken want help zulke heftige rugpijn voelt niet okay
Volgens de VK 11 DPO. Toen was de actiontest echt heeeeeel licht, week later was hij knal! In de tussentijd niet getest met action..
Gefeliciteerd Melgje! Hoe voel je je verder? Snap als jullie verder gaan in een clubje! Ikzelf zit al in 2 clubjes en merk dat ik dat toch minder prettig vindt dan hier op het forum. Maar dat is persoonlijk
Geen idee, heb de pil maar een halfjaar geslikt op mn 15e daarna nooit meer... condoom hebben we ook nooit gebruikt, anderhalf jaar samen/''bezig'' nu dus sprake van ontpillen is er niet... normaal superregelmatig...
Dankje doet me goed jouw reactie ik wacht dan maar af... wanneer zal ik weer testen? Wat zouden jullie doen? Over 3 dagen?
Hmmm dat is inderdaad best gek! Geen bloed, houd moed zeggen ze toch! Misschien was je eisprong iets later dit keer en heb je geen genoeg HCG in je lichaam nog, zou over een paar dagen weer testen!
Ik was al vanaf zes uur wakker in spanning op jouw antwoord haha echt niet normaal!! Misschien is je eisprong later geweest en maak je minder snel hcg aan. Ik zou het nog ff afwachten en inderdaad over drie daagjes nog eens testen!
Dat is echt SUPERlief Ik doe m'n best rustig te blijven maar vind het echt kut! Nu verwacht ik écht ieder moment mn menstruatie, ik durf er niet op te rekenen... maar ja, inderdaad, ook weer waar Lelie; geen bloed geeft moed...
Het komt vast en zeker goed! Moed houden inderdaad! Mijn klachten zijn alweer verdwenen. Dus ben bang dat het deze maand niet gelukt is. Nog paar daagjes geduld hebben. Ik ga eens naar het werk. Tot snel
Das een goeie: geen bloed, geeft moed!! . Succes vandaag Roxy! Ik ga ook op naar werk. Mega hoofdpijn, dorst en keelpijn . Lijkt wel of ik vannacht heb staan dansen, zingen en drinken in een kroeg hahaha! Spierpijn overal... Hoop niet dat ik ziek word want ga zondag op vakantie . Fijne dag allemaal!!