Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap siertje en succes vandaag op t werk!!

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Goedemorgen meiden!!

Ik heb er gister na m'n werk toch nog een action test tegenaan gegooid maar hartstikke negatief. Het is vandaag 2 weken geleden dat ik een positieve ovu test had. Normaal (al bijna 2 jaar) wordt ik altijd op CD25 ongesteld. Dat ik dan vandaag op CD26 zit is heel ongewoon voor mij. Ik heb het 3 keer eerder gehad en toen bleek ik op CD28 zwanger te zijn. Ik heb de vorige keren nooit eerder getest. Misschien is deze cyclus ineens heel anders of misschien heb ik gewoon altijd een latere innesteling en test ik pas vanaf CD28 positief. Ik vind het in ieder geval rete spannend en ook ik vind het een goede: geen bloed geeft moed. Die houden we erin hihihi :D

@melgje: wauw wat een mooie knaller voor 's middags! Van harte gefeliciteerd en genieten! Ik hoop met je mee op een plakbeeb!! Wat betreft een clubje ; ik ben voor maar geen idee hoe dat werkt?

@roxie; ik leef met je mee! We zitten een beetje in dezelfde situatie nu en ik vind het ook behoorlijk k*t! :(

@siertje2981; wat een spanning hè!! Werkse en fijne dag!

Hopelijk ben ik niemand vergeten!!:)

3. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Colinn, voor jou ook echt spannend dus! Inderdaad een beetje hetzelfde schuitje... ik hoop het beste voor je.
    Ik ben een beetje misselijk maar dat kan ook door spanning zijn. Vind het niet leuk, liever word ik gewoon ongesteld, dan kunnen we weer 'door'. Dat kennen jullie vast wel...

Mijn man zegt: ah joh. Die test is gewoon kapot. ;) ;)
    Het is een schatje. Maar ik moet wel mn best doen blij te blijven. Want ik had deze maand voor het eerst in tijden weer echte goede hoop, het is zo wreed als je je dan zo belazerd voelt (door jezelf welteverstaan).

Heb nog altijd last van mijn liezen en onderrug, soms steekjes bij mijn eierstokken en baarmoeder. Ik begin nu te denken dat dat misschien gewoon voorbode is van menstruatie, maar heb dat echt nooit gehad... zucht, hoop dat ik mezelf niet weer helemaal voor de gek aan het houden ben.

Duim voor iedereen die spannende dagen heeft, op welke cyclusdag je ook zit :)

4. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 9 DPO en voel me met vlagen heel misselijk...
    hoooooop dat het betekend dat ik zwanger ben :)

5. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes ik zit met tranen achter de laptop. Van de spanning. Ben helemaal op, al die dagen spanning, we willen zo graag...

Ik ben met mijn STOMME kop weer langs de prullenbak gelopen en pakte de test op. Ik denk een tuurstreepje te zien. Maar een indroogstreepje is logischer, het is immers al een tijd geleden dat ik de test deed en ik weet niet hoe lang zoiets duurt. Ik ben helemaal gestressed. Het is ook zo minimaal dat het bijna niet kan.

Als ik een foto maak zie je niks. Ik kan het jullie dus ook niet laten zien. Ik moet alleen dit even kwijt, want ik word helemaal knettergek van mezelf.
    Heb nog een test liggen en vanaf vanmiddag geen auto meer. Ik kan geen tests meer kopen dus de komende week. Ik ga straks geloof ik gillen.

Ik ben helemaal niet bekend met positieve tests, bij mijn vorige korte zwangerschap (miskraam) had ik er geen één en ik was toch zwanger. Ik weet niks van tuurstreepjes en positieve tests.
    En nu kan ik het jullie ook nog eens niet laten zien want op fotos zie je niks, heb er al 1000 gemaakt.

Het is een dipstick. Hoort een tuurstreepje over zijn geheel rood te zijn? Het lijkt alsof het midden niet gekleurd is. Heel, heel licht.

Zucht. Laat maar. Ik denk dat het toch een indroogstreepje is. Ik word gek gewoon. Hysterisch mens. :(

6. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik jullie lastigval met mijn obessieflijk gedrag :( ik gooi de test gewoon weg, fik erin, word helemaal gek van mezelf zo.
    Ik ga iets doen, maakt niet uit wat, moet weg van de pc. Dan maar een dagje niet werken. Ik test pas over 3 dagen weer als ik niet ongesteld ben geworden.
    Kom nog wel hier buuten hoor, :) maar ik moet effe afleiding anders krijg je alsmaar van die debiele berichten als van net. ;) Denk echt dat ik ze zie vliegen. Kan gewoon niet, net was er ook geen streepje.

Liefs

7. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo ik had ook weer even wat bij te lezen. Gefeliciteerd Melgje!
    Ik zit ook nog op het wachtbankje. Ga donderdag ochtend testen, dan is het mijn nod. Heb nu eigenlijk sinds een week nergens last (meer) van, behalve zenuwen :p dus kan nog alle kanten op...spannend!

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dikke knuf lieve Roxy!!! Ik snap je wel hoor meis!

Ik heb net een test gedaan die ik via internet heb besteld... Omo wit... :(. Kan het zijn dat ik in de middag "teweinig" hcg nog heb? Ik ga morgen ochtend nog testen en dan is het klaar. Als die negatief is, dan wacht ik wel tot de ongi komt.

9. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Meisje toch! *knuf* Vervelend hè dat wachten steeds! Ik weet er helaas alles van.... Zijn jullie allang bezig voor een wonder? Houd hoop!! Ooit is er een dag dat je een positieve test in handen hebt en ooit is er een dag dat je je wonder vast mag houden en onvoorwaardelijk van houd!!! Het topic is er ook voor als je er ff doorheen zit. Schrijf het lekker van je af. Dat lucht lekker op!!

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dat kan volgens mij wel ja. *knuf* Wanneer is je NOD ook alweer?

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Daar twijfel ik nu dus over :). Ik heb terug zitten rekenen in m'n app en ik heb een gemiddelde cyclus van 28 (app stond op 24??!) dus mijn NOD is pas volgende week dinsdag. Ik ben 12-8 ongesteld geworden... Dus dan zou het goed kunnen dat ik nu negatief test! Dan zou ik minimaal tot vrijdag moeten wachten, dat zou dan 4 dagen voor mijn NOD zijn. Pffff... Ik begrijp er niks van... Weet wel dat ik mij heel raar (en onzeker) voel!

12. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    Jaaaaa heb hier positief getest maandag! Maar ben nu bang met al het eten wat ik opschep (all in) vis en kazen laat ik helemaal links liggen.. en controleer al mn vlees.. hou het wel bij patat hahaha

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik begin rozig slijm te verliezen.... lijkt me geen goed teken :( Ik heb nog geen buikpijn en m'n borsten zijn nog pijnlijk maar ik houd rekening met een menstruatie :(

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Pfff... Ik heb een partij zware onderrug :(. Net als dat ik ingesteld ga worden, maar dan zonder de krampen. En MOE!!!

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeeeeeej!!!! Gefeliciteerd!!!!

16. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hoi dames,
    wat een onzekere tijd voor sommige ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid hebben :)

en voor gene die positief getest hebben van harte :)

hier af toe misselijk krampjes, veel wit vloed ( sorry ), veel toilet bezoekjes en emotioneel

nog 4 dagen tot de grote ik hoop het zo;)

17. Rdas

Rdas Niet meer actief

Hoi dames
    Proficiat voor diegene die positief getest hebben!! Ik moet nog van mezelf tot maandagmorgen wachten :(
    Heb toch raar gevoel in m'n buik (een zwaar gevoel, beetje ongi gevoel maar net ff anders en trekt door naar m'n lies en rug) net ook veel witverlies gehad. Voel me toch anders dan normaal. Of het tussen mijn grote flappers haha was het al maar zondagavond...

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihi! Begrijp helemaal wat je bedoeld ;). Weet alleen niet of mijn klachten te maken hebben met het feit dat ik met koorts op bed lig nu :). Houd het daar maar op en wacht denk tot maandag ochtend met een testje.
    Succes met wachten!!

19. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Helaas is het doorgebroken bij me en ben ik flink ongesteld geworden. Ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben. Ik ben niet eens zo teleurgesteld. De teleurstelling had ik gister al. Heel veel succes voor alle onzekere en spannende wachters! Hopelijk snel een positieve test en meer duidelijkheid!!!

Liefs

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Colinn, toch even een dikke vette knuf van mij!! Ik heb enorm veel bewondering voor jouw positieve instelling en doorzettingsvermogen. Ik ga mega hard duimen dat het aankomende maand raak is!!

@Roxie, ach meid toch :( schrijf het lekker van je af hoor, daar zijn we toch voor! En wij snappen je helemaal :) wat moeilijk zeg, nu je een tuurstreepje hebt gezien. Ik heb daar geen ervaring mee helaas, dus heb geen 'wijze' woorden voor je...alleen dat ik hoop dat je binnenkort geen tuurstreepje hebt, maar een dikke vette knalstreep! Knuf!

@Eefje, jeeej super! Gefeliciteerd! Kan je het al bevatten? :)

@Siertje, spannend bij jou zeg! :) Misschien heb je idd wel te vroeg getest? Hoop het wel voor je!

@Mezelf, nog steeds ongi helaas :( is heftig dit keer zeg, poeh. Loop zowat leeg (sorry hihi). Hopelijk gauw weer over, dan kunnen wij er weer voor gaan. Heb bij de action 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten gekocht, ben benieuwd of de ovutesten werken! Nog nooit gebruikt dus heb geen idee hihi.

Deel Deze Pagina