Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Visite weg, en ik ben er weer.... :)

Gefeliciteerd aan de zwangeren en ook vanaf hier een digitale knuffel voor ieder die niet zwanger bleek te zijn of in spanning zit...

Ik ben vandaag 5 dagen overtijd. Ik heb geen kans meer gehad om te testen vanwege bezoek, en denk dat ik morgen mijn laatste testje gebruik met ochtendurine. Dan ben ik 6 dagen overtijd! :O

Wat ik voel? Gisteren ging ik door de grond van een (kortdurende) hevige soort menstruatiepijn, maar het waren meer allemaal op elkaar volgende steekjes in mijn baarmoeder, dan de krampen die ik ken... en vandaag precies hetzelfde. Werd wakker van de pijn, maar het ebte weer weg na een uurtje. Op dit moment voel ik lichte steekjes en een zwaar gevoel...

Vind het echt heel, heel erg spannend, denken jullie dat ik uberhaupt kans maak? Aangezien mijn test negatief was op NOD+2? Zou ik morgen testen met NOD+6 of later? Nu ik zolang heb moeten wachten heb ik best nog wat geduld, vreemd he.... ;)

2. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja mag ik jullie iets vragen?

Ik heb echt minimaal afscheiding, ongeveer één keer per dag een heel klein beetje witverlies. Ik heb het elke keer gevoeld (sorry), het is een beetje melkachtig en soms wat licht plakkerig (sorry :p ) maar echt minimaal, het past op (de helft van) een vingertopje (sorrrrrrry) hahaha.

Mijn vraag dus: wat is normaal qua afscheiding vlak voor en op/rond NOD? Kijk normaal word ik dus ongesteld, dus is er bloed :p en let ik niet op afscheiding, heel stom, maar ik weet niet eens of ik die dan wel heb. Misschien is dit echt een domme vraag, ik weet eigenlijk niks over afscheiding tijdens je menstruatie.

Ik dwaal af... ik vraag me dus af of ik iets kan zien aan de hand van mijn afscheiding, wat zo minimaal is...
    Iemand bekend?
    Sorry voor dit praatje haha!

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hier het zelfde roxie ook 1 dag overtijd en raare afscheiding geen echte buikpijn meer maar wel hoofdpijn ben nooit overtijd en nu wel maar de test is negatief ben bang dat ik plots vervroegd in de overgang ben gegaan of zo ik haal me vanalles in mn hoofd ik had pijn in mn boobs dat is in middels zo goed als weg ik weet t niet meer ben bang voor iets ergs

4. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Peetje wat vreselijk naar en zenuwslopend :( heb je waarschijnlijk niks aan maar probeer nog niet van het ergste uit te gaan, misschien ben je gewoon een keertje later, omdat je ermee bezig bent? Ze zeggen dat je het zelf kunt uitstellen, ik heb dat ook meegemaakt :( ik hoop dat voor je of dat je laat positief test, waarvan ik hoop dat het mij ook gebeurt. Ik duim in ieder geval voor je...

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @roxie: pffff... 6 dagen overtijd???? Dat van die steken ken ik niet, maar zou goed kunnen zijn dat je baarmoeder aan het groeien is en je dat voelt. Wat betreft je afscheiding. Daar kan ik je totaal niet mee helpen :). Ik wist tot drie weken geleden niet eens dat er verschil in je afscheiding zat in de loop van je cyclus hihihi :D. Ik heb nooit veel afscheiding gehad en tijdens de zwangerschap van Femke was ik zo droog als een woestijn :D :D :D. Succes morgen met testen, mijn duimen zijn zoooo hard aan het duimen voor je!!!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeetje peetje! Ben benieuwd of je idd laat positief test. Sterkte meid! Dikke knuf!

7. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Siertje superlief!! Jij gaat maandag testen toch?
    Ik ben zo benieuwd morgen, en bang dat ie weer negatief is... maar ergens ook hoop, heel vreemd, ken dit niet van andere maanden. Ik voel me alsof ik ongesteld moet worden, maar het is zo anders...

Ik heb trouwens bizar last van mijn bovenbenen en kuiten. Heel erg zwaar alsof er lood in zit! En ik voel de hele tijd mijn buik, maar niet die menstruatiekrampen, zwaar gevoel. Constant. De hele dag door. Idioot maar als het voor een goed doel is zou ik het niet erg vinden, als ik ongesteld moet worden vind ik het bij deze ver-schrik-kelijk ;)

Zijn die zware benen ook een mogelijk symptoom?

Nou, ben hartstikke moe dus ik ga op tijd slapen, des te sneller kan ik morgen testen, ik hou jullie op de hoogte :)

8. SanneS1987

SanneS1987 Niet meer actief

Ik herken jou klachten heel goed. Toen ik ze had was ik zwanger!!!
    Vooral die felle steken/krampen. Werd ik toen ook wakker van.
    Zou me verbazen als je negatief test.
    Ik duim!!

Xxx

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik ga wachten tot zondag :). Ml is een nachtje weg en heb beloofd dat ik ten alle tijde samen met hem zou testen. Mocht het positief zijn, dan wil ik ook dat hij erbij is vandaar zondag.

Dat van die zware benen herken ik niet. Maar dat zegt niks hoor!! Heb het nu een keer mee mogen maken en ze zeggen dat elke zwangerschap anders is :).

Ik heb eigenlijk sinds dinsdag een zware onderrug en sinds gister een spierpijn achtig gevoel in m'n liezen en vaak steekjes die ik niet herken. Eigenlijk herken ik niks van de dagen voor m'n ongesteldheid... Morgen nog genoeg afleiding en dan testen en op vakantie ;)

Slaap lekker en ik ga morgen gelijk kijken of Jeroen berichtje achter hebt gelaten!!!

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Goedemorgen ladies!

Ik ben ff een paar dagen druk geweest en had geen tijd om hier ff te kijken. Ik ben nu weer bij met lezen hihi...

Gefeliciteerd voor alle zwangeren. Wat een bijzondere verhalen zag ik voorbij komen! Fantastisch zeg! Hopelijk allemaal plakbeebjes!

@siertje & roxie; man wat een spanning! Hopelijk hebben jullie dit weekend meer duidelijkheid!! En roxie; mijn zus teste ook pas 4 dagen na NOD positief terwijl ze op NOD nog een negatieve test had. Het kan dus nog alle kanten op :) Heel veel succes en m'n duimen draaien voor alle testers!!!

11. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit er doorheen.

Ik ben gisteravond bloed verloren. Ja, ik kan het zeggen, ongesteld geworden. Ik dacht, als ik nu ongesteld word, geloof ik mezelf nooit meer. :(

En het doet pijn. Overal, niet alleen in mijn buik, ook in mijn hart. Ik heb gehuild en mijn man was ook down. Ik kan het niet begrijpen. Al die kwalen... ik voelde me zo anders. Ik geloof het nog even niet. :(

Bedankt voor al jullie lieve berichten en steun... hoop voor jullie het allerbeste.

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ach lieve roxie!!! Meid toch... Ook bij jou ga ik er geen clichés tegenaan gooien... Maar je wel een hele dikke knuffel geven...

Ik wilde net gaat schrijven dat de ongi pijn vandaag steeds erger word, ook de pijn in m'n onder rug en dat ik bang ben dat ik straks ook al het geloof in m'n eigen lichaam ga verliezen :(. Alleen bij mij (nog) geen bloed dus dat geeft een beetje moed...

13. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Siertje, lief van je.
    Ik begrijp het gewoon niet. Ik voelde me ZO zwanger. Ja, ik kan me aansluiten bij die vele vrouwen hier die dat ook dachten... maar ik snap het gewoon niet. :( Al die kwaaltjes waar ik nog nooit van mn leven wat van heb gevoeld.
    Tot op vandaag hevige rugpijn, en buikpijn, steekjes... die pijnen maken het extra naar. Ik zit gewoon met 'opgeven' in mijn hoofd, maar ja, hoe doe je dat? Dan zou ik aan de pil moeten gaan voor mijn eigen rust, heb dit ook genoemd net naar manlief, en ookal zegt hij dat ik alles mag doen wat ík wil, ik weet dat hij liever hoop houdt, doorgaat. Hij knijpt me in mijn hand en zegt dat ik moet blijven vertrouwen. Nu is het ergste gevoel weg en ik weet dat hij gelijk heeft. Maar het is zo moeilijk. Al die maanden. :(

Sorry, met alles wat ik heb aan positiviteit duim ik nog altijd voor jou. :)

14. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    Hallo dames,

Wat een spanning bij sommige van jullie.. succes ermee... hier gaat het goed.. haast geen klachten.. echt genieten hier.. heerlijk weer.. maar met eten zal ik blij zijn als ik weer thuis ben. Nog steeds bang als ik iets eet.. ben mijn gezonde verstand aan het verliezen. Vanmorgen diarree en meteen in de stress! Kunnen jullie me weer even met beide benen op de grond krijgen. Was dit gevoel helemaal vergeten. . De angst dat het fout gaat.. had ik vorige zwangerschap ook... kan niet wachten op eerste echo kan dan altijd pas genieten.. helemaal omdat mijn vriendin tijdje terug miskraam heeft gehad. . :(

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Aah lieve Roxie, wat onwijs naar :( ik had zo'n goede hoop voor jou! Jemig het is niet eerlijk :( ik snap wat je bedoelt, bij onze 1e dochter had ik het na 11 maanden ook opgegeven. Elke maand dit teleurstelling, en voor je gevoel is iedereen om je heen 'ineens' zwanger. En vooral de vraag 'waarom wij niet?' Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Ik zou het snappen als je 'opgeeft' maar ik hoop dat je lekker bij ons blijft en dat we binnenkort dit groepje kunnen omdopen tot het zwangeren-clubje. Hele dikke digi knuf!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ach lieverd dank je wel. Weet zelf ook niet helemaal wat ik moet denken. Heb net wat bruin bloed verloren. Weet dat het niks hoeft te betekenen als het maar niet doorzet. Ga morgen alsnog testen, tenzij het hek van de dam is natuurlijk :), maar ga er vanuit dat deze negatief is en dat ik morgen flink ongesteld word.

Het klinkt misschien heel gek, maar moet het even kwijt want jou topic heeft me echt geraakt. Zou het zo kunnen zijn dat je een vroege miskraam hebt? Begrijp me niet verkeerd, wil je niks aanpraten! Maar je verteld al die symptomen te hebben gehad, die je nog nooit eerder hebt gevoeld en je bent nu heftig ongesteld... Ik zou de hoop en het geloof in je eigen lichaam nog niet opgeven. Wie weet had je gelijk alleen was dit vruchtje niet ok waardoor het lichaam het vanzelf afstoot. Dit gebeurd vaker dan dat wij, als vrouw zijnde, in de gaten hebben.

Lieverd, doe waar jij je goed bij voelt. Ook wat betreft eventueel de mmm. Ik persoonlijk zou op een gegeven moment echt wel willen weten waarom het niet lukt. Maar dat is natuurlijk een hele persoonlijke keuze. Nog een heeeeeeele heeeeeeele dikke knuffel.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik sluit me hier helemaal bij aan. Mooie woorden meid!

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Helaas des, het hek is van de dam... Geen brusje deze ronde.

19. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    een knuffel voor iedereen die (weer) ongesteld is geworden....

hier gisteren nog even een echo laten maken door een vriendin (die gynaecoloog in opleiding is), niet om te kijken of ik zwanger ben, maar omdat ik ongelofelijke buikpijn had en in het verleden al eens eerder cystes heb gehad op mn eierstokken... (echt grote cystes van 7-8 cm doorsnede)
    Wrs heeft er nu een grote cyste gezeten, maar heeft hij zich gisteren 'ontlast', want er was nu veel vocht (kan bloed zijn, maar dat kan je op echo niet zien) in mn buik te zien...
    dat verklaart iig de buikpijn!
    (was even bang dat ik een "torsie" had, dus dat door het gewicht van een cyste mn eierstok een draai zou hebben gemaakt, dan had ik geopereerd moeten worden.... maar dat viel gelukkig mee:))

Nu nog steeds wat krampen in mn buik, het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden... (verwacht ik pas dinsdag), verder geen zwangerschapsverschijnselen...

20. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Sterkte voor de dames die toch ongi zijn geworden :(

Hier durf ik het nog niet te zeggen. Gister had ik wat bruin/roze afscheiding bij het afvegen en vandaag ook zo raar. Dan heb ik weer niks, en dan opeens weer een bruin/roze afscheiding bij het afvegen alleen. Ik wacht even af of het mn menstruatie is die moet gaan doorzetten. Zoals dit heb ik nog nooit gehad.
    Zou het nog innestelingsbloed ofzo kunnen zijn? Ik zou volgens de planning wel ongesteld kunnen worden dit weekend.
    Ik wacht het wel af, als ik niet echt ongi wordt dan test ik over een paar dagen.

Deel Deze Pagina