Bij hoeveel dpo zijn klachten mogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goede morgen dames!

Hier zou ik mijn eisprong (volgens app) afgelopen zaterdag moeten hebben. Maar de dinsdag ervoor voelde ik een soort "buikpijn". Heb geen ovulatietesten gedaan of getempt. Hebben op dinsdag en donderdag geklust. Wilde gister ook, maar was een beetje gaar...
    Sinds gister een "vol" gevoel in m'n baarmoeder. Een beetje zoals ik net een paar dagen voor een menstruatie voel. Het is voor ons de eerste "klus week" en weet dat het niet zo snel zal gaan, maar toch ga je van alles voelen hahah!

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    O ja, bij de zwangerschap van Femke wist ik een 1,5 week voordat ik kon testen dat ik zwanger was. Ik kreeg namelijk last van maagzuur en plotseling kotsmisselijk. Twee dagen voor mijn nod teste ik toen positief. Wilde het pas geloven toen ik op m'n nod een clearblue (digitaal) voor m'n neus had. Hadden net een mk achter de rug dus was zowel heel erg blij, maar ook wel angstig :). Gelukkig is alles goed gegaan ;)

3. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    hier dezelfde klachten... Spannend!!

4. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi meiden, ondanks dat iedereen zegt dat je vanaf de eisprong nog 'niets' kunt voelen was het hier wel degelijk zo! Vanaf dag na de eisprong (wist niet dat ik een eisprong had gehad) verschillende klachten gehad, voornamelijk menstruatie achtige krampen en behoorlijke druk op mijn blaas. Ben er zelfs voor naar de dokter geweest, maar mijn urine bleek schoon. Druk op mijn blaas verdween maar steken in mijn buik en vooral die menstruatie-achtige krampen bleven, uiteindelijk test gedaan en hartstikke positief!

Hoop voor jullie ook snel een mooie positieve test!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Das presies wat ik nu voel lelie!!! Die druk op mijn blaas. Af en toe met bukken een steek en een soort krampen... Probeer mijzelf niet gek te maken, maar het voelt heel "vol" :). Ach, is ronde een voor ons en ik kan vol op genieten van ons mooie meisje! We zien het wel aan het einde van deze cyclus. Hihi! Is aan het begin van de vakantie dus zei al tegen ml, ik neem een paar testjes mee hahaha!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    O! En natuurlijk super gefeliciteerd!!!

7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oeh spannend he meiden! Dat drukkend gevoel herken ik wel. Gister bij het bukken elke keer wat krampjes en het gevoel hebben steeds te moeten plassen. Het is toch wat.... Wat we allemaal voelen! Jullie wachten het testen wel netjes af zeg!! 😱 Ik ben niet zo geduldig hihi... Ik heb de wereld aan testen in huis liggen dus ik denk, aangezien ik ook een middag/avond tester ben, dat ik er vanmiddag al een testje tegenaan gooi 😁

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihi! Colinn, ik kan pas begin september testen... Zijn dan op vakantie :D. Dus er gaan wel een paar testjes mee hahaha :D

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend Colinn! Ben erg benieuwd :)

10. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik heb er ook genoeg in huis Colinn hihihi. Ik heb nu met een test de vorige ronde licht positief getest en het liefst haal ik er nog een paar in huis van hetzelfde merk hihi terwijl ik nog genoeg andere heb :).

Echt erg.

Goed zeg dat je het al zo vroeg voelde bij de eerste Siertje!!

Ik werd vanochtend wakker met een ongesteldheidsgevoel... Super weird voor dag 23, of het moet een innesteling zijn?? Ik hoop niet op bruinverlies. Meestal begint dat bij mij vrij vroeg in de cyclus en meestal is dat geen goed teken. Als ik zulke buikpijn voel dan verwacht ik een dezer dagen bruinverlies pfff.....

Spannend Colinn succes he!

11. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Jeetje meiden spannend allemaal! Ja die steken zijn heel herkenbaar. Vooral als ik 'een rare onverwachtse beweging' maak of ga staan, dan heb ik ineens 1 hele felle steek en is het weer weg.

Hoop echt voor jullie dat het, net als bij mij toen, hele goede tekens zijn!

12. Melgje

Melgje Niet meer actief

#32 Melgje, 26 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2014
    Tjonge jonge jonge, ik voel mezelf echt zwak hahaha...ik kon mezelf niet meer afremmen terwijl ik weet dat ik 's middags het beste test en ik nog veeeeeel te vroeg ben hahaha.......

26 augustus.jpg

26 augustus nog 1.jpg

Dus schiet je niets mee op hihi

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihi! Wanneer "mag" je testen dan colinn? Ik ga echt wachten tot minimaal twee dagen voor mijn NOD, dat is zondag 7 september (NOD is dinsdag 9) Dan test ik in de ochtend vlak voordat we naar Frankrijk gaan rijden ;). Die steken blijven en idd een drukkend gevoel op m'n blaas... Naar mijn idee zijn mijn tepels gevoeliger, beetje "branden" gevoel... Pfff hihihi! Kan ook allemaal in m'n hoofd zitten ;). We gaan het zien.

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Sorry, bedoel Melchje :)

15. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes mag ik alsjeblieft meekletsen? :) :)

Ik ben 2 augustus ongesteld geworden maar ik heb mijn eisprong niet gevoeld, die voeli ik normaal heel goed. Ik weet dus niet wanneer ik hem had, normaal zou zijn rond 14/15.

Ik had net een topic geopend haha. Ik heb op 22 augustus felle steken in mijn baarmoeder en eierstokken gehad, hield een dag aan en de dag erna ook nog een beetje. Rond de 24e begon het: lage rugpijn, maagzuur!!! dat kende ik niet eens?! En dat houd nu al 3 dagen aan. Ook heb ik als ik snel beweeg steekjes rond mijn baarmoeder en eierstokken.
    En tot slot heb ik een soort gekke spierpijn in mijn rechterbeen en gisteren een soort beurs gevoel bij mijn liezen.

Hou ik mezelf weer eens voor de gek?!
    Dat maagzuur vind ik echt heel opvallend, wist voorheen echt niet eens wat dat was als iemand het erover had....

sorry dat ik zo binnenval!!

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat gezellig allemaal weer!!! Hihi... Ik ben echt erg met wachten hoor. Maar al die strenge regeltjes ook om na je NoD pas te testen. Wat een gedoe zeg!!!! Hihi....

M'n test van net wit. Omo zou er jaloers op zijn zo wit. Mja ik zit op 7 dpo. Wat had ik dan verwacht? :p

@melgje; ik zie helaas nog geen tweede streep. Zie je het zelf wel?? Ik blijf dat menstruatieachtige gevoel houden in m'n onderbuik. Ben benieuwd waar dit allemaal heen gaat met ons 😁

17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh trouwens Melgje... Welke testen gebruik jij?

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Gezellig!!! Qua klachten kan ik helaas niet zeggen of dat erbij hoort hihi... Wanneer is je NOD ongeveer?

19. Roxie

Roxie Actief lid

23 aug 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop van wel :D:D kan niet wachten! Mijn NOD zou de 31e zijn. Dit keer ga ik de 1e testen want ik ben de negatieve tests van de afgelopen anderhalf jaar echt spuugzat! Heb ook niks in huis dus dan kan ik mooi maandag nieuwe halen, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Maar geduld....... pfffffff! ;)

En jij???

20. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wat goed van je zeg!!! Ik zit over 6 dagen op m'n NOD. Vanochtend al getest maar Omo wit natuurlijk. Wat verwachtte ik ook! Haha.. Maar spannend weer hoor!

Deel Deze Pagina