@dayenne: wauw!!!!! Echt onwijs gefeliciteerd!!!! Ga er lekker van genieten zoveel de misselijkheid je toelaat @thebigthirtysom: geweldig he? Zo een eerste echo! En wauw, 9 weken alweer hihi! Jullie ook heel veel plezier en geniet er van!!
Ja ik las het.... Echt verschrikkelijk rot!!! Door jou berichtje ben ik even gaan kijken op haar profiel en zag dat ze voor het laatst actief was geweest in het miskraam gedeelte....
Dag allemaal, Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee Vandaag zit ik op 9 dpo volgens FF zelf dacht ik 10 dpo Ook ik heb een testdrang en begin al op 4 dpo pffff hoe stom kun je zijn. Vandaag weer een Omo witte test daar gaat m'n hoop Dit is mijn tweede officiële ronde na een lang verhaal. Probeer het kort te houden. Op 10 april dit jaar testte ik positief na de tweede ronde met een hele rare cyclus tijdens borstvoeding. (Ik gaf 2 jaar borstvoeding aan mijn eerste kindje. Geboren in 2012) In week 9 van mijn zwangerschap kreeg ik een bloeding. Grote paniek maar alles was goed. Na herhaalde echo's was keer op keer alles goed maar het bloeden stopte niet. Ik bleef bruinverlies houden. In week 16+ van mijn zwangerschap verloor ik weer rood bloed en toen was ik er klaar mee en wilde naar een gynaecoloog. Dezelfde week kon ik terecht. Eigenlijk zonder angst zat ik daar. Tijdens het gesprek werden een aantal mogelijke oorzaken genoemd maar dat het goed zat met mijn kindje dacht iedereen. Eenmaal in de stoel ging het tv'tje aan en ik zag mijn kleine meid wat me heel erg opviel was dat ze niet goed zichtbaar was. Wel zag ik haar hartje kloppen. Opluchting! De gynaecoloog zag en zei het zelfde toen nog met een glimlach! Opeens vertrok z'n hele gezicht en zei hij; ik heb slecht nieuws! Je hebt bijna geen vruchtwater meer! Mijn wereld stortte in en ik kwam een een snelle medische molen terecht. Met als uitkomst dat ik moest bevallen. Mijn dochter is de week na het slechte nieuws geboren. Een mooi klein meisje lag er op m'n hand. M'n buik was leeg en ik terug aan de startlijn! Een maand later lag ik weer in het ziekenhuis omdat er een placenta rest achtergebleven was. Die maand daarop weer voor de laatste kijkoperatie (hysteroscopie) Inmiddels ben ik 2.5 maand verder en kan ik aan niks anders denken dan zwanger worden. Niet om mijn dochter te vervangen wel omdat ik hoop dat haar zieltje bij me terug komt maar nog meer omdat ik weet en voel dat dit het allerliefste is wat ik nu wil. Toch een lang verhaal sorry! Conclusie: 9 dpo negatieve test! Hoop weer verloren deze maand!
Jeetje bezige bei... Wat een verhaal!!! Ik snap dat je alleen nog maar kan denken aan zwanger worden. Ik had het zelfde na mijn miskraam. Is ook niet als vervanging bedoeld, maar ik zag het als afsluiting. Ik ga voor je duimen dat het snel raak mag zijn en dat het blijft plakken. Hebben ze trouwens ook uitgezocht hoe het kwam dat je geen vruchtwater meer had?
Hoi Siertje2981, Bedankt voor je lieve berichtje Helaas is er geen reden gevonden. Ze zeggen pech er bestaat een kans van 0,3 dat dit gebeurd. Maar wat erg van je miskraam. En idd het voelt als een afsluiting van een nare periode! Hoeveel dpo zit jij nu?
Domme pech... Pffff.... Ben je mooi klaar mee... Ik zit nu op 12 dpo. Heb gevoelige borsten, snel moe, met vlagen misselijk en hartkloppingen en soms wat flauw en wat krampjes. Maar goed, had ik vorige maand ook hahaha . Is voor ons nu "pas" ronde twee dus zit nog niet zo zwaar op het wachtbankje . Zondag is mijn NOD, ben benieuwd .
Ben er kapot van! Het doet zeer om je banner te moeten aanpassen. Ik was nog maar 4 weekjes verwijderd van het moment dat je het vol trots kon gaan vertellen. Twee maanden zwanger. Het zwaarste is dat je na zo'n lange tijd eindelijk dit topic opent omdat je andere dingen voelt, hoopt op een positieve test en dat je je steeds meer zwanger ging voelen. Daarmee komt dat je gaat nadenken over de toekomst, daar heerlijk over wegdroomt. En nu beginnen we weer bij 0. Het is zo onwerkelijk hoe geluk en verdriet bij elkaar ligt en alles op eens veranderd. Ik heb mijn banner vol goede moed weer ingesteld voor mijn nieuwe cyclus, maar ik denk nog niet aan weer zwanger worden. Eerst dit een plekje geven. Ik had eigenlijk niet in dit topic terug willen komen , maar dat begrijpen jullie vast!
Siertje2981, pech als antwoord was idd ook erg moeilijk te accepteren. En nog!! Maar 12dpo, Spannend! Heb je een lange LF? Mijn nod is ook a.s. Zondag heb jij al een testje gedaan? Heb door de negatieve testen van vandaag echt de hoop een beetje verloren eerlijk gezegd. Ook m'n temp blijft hangen op 36.8 We zullen zien.... Ik hou jullie op de hoogte.
Geen idee wat LF is . Maar ik heb meet als 14 dagen tussen m'n ei en ongi. Heb stiekum gister een testje gedaan. Zo een die je al vanaf 6 dagen voor NOD kan doen. Uiteraard OMO wit . Ik ga echt "geduldig" wachten op zondag. Moet het wel zeker weten aangezien ik maandag word geopereerd aan m'n knie. Krijg sowieso een ruggenprik dus dat kan geen kwaad, maar ze willen het wel graag weten . Houd jullie idd ook op de hoogte
Lieve melchje, Wat voel ik met je mee... Bij mij ging het mis met 9 weken... M'n wereld stortte in... Heel veel succes met het verwerken en geef het een mooi plekje. Heelt dikke knuf, meer kan ik helaas niet voor je doen.
had jij t al op de echo mogen zien? Duurde het lang voor je cyclus weer op orde kwam? Hoe lang was t eigenlijk geleden? Ik vond het heel heftig om gisteren alles te verliezen, je ziet gewoon de placenta en alles. Begin nu weer te malen....morgen overdag alleen dus zal de leegte wel weer erger zijn.
He meiden, Melgje ik voel met je mee! ik ben in afwachting van mijn miskraam vd week steeds lichter wordende test en gister zelfs een 'niet zwanger' van Clear Blue. Hard is dit he
Het klinkt misschien stom, maar wij hadden het "geluk" dat we geen hartje hebben gezien. Het was bij ons al getopt met groeien nat zes weken, alleen kwamen ze er met negen weken pas achter. 8 november 2012 kregen we bij de negen weken echo te horen dat het niet goed was. Alleen kwam bij mij het vruchtje niet uit zich zelf los. Na twee keer medicijnen (weeopwekkers. In anderhalf uur tijd weeen waar nog geen minuut tussen zat, echt bizar om mee te maken) moest ik toch gecurriteerd worden. Er bleef weefsel achter en m'n baarmoedermond bleef open staan waardoor ik grote kans had op infecties.Dit was op 7 december. 2 februari 2013 werd ik ongesteld en 3 maart 2013 had ik een positieve test. Het is echt bizar. Ik kon aan niks anders denken dan: ik wil een kind!!! Het meest bizarre is dat ik, met de eerste echo, 8 november 2013 als uitgerekende datum kreeg... Een jaar na m'n miskraam... Ben uiteindelijk 14 november bevallen van een mooie meid. Het klinkt nu echt klote in je oren en je hebt er echt nog helemaal niks aan, maar na een miskraam of een bevalling ben je super vruchtbaar. De kans is erg groot dat je snel weer zwanger bent, als je dat zou willen natuurlijk! Lieverd, neem de tijd, ik had heel veel aan een nummer van bløf, je was zo mooi uit hun album oktober. Als ik hem nu hoor moet ik nog huilen. Het blijft bij je, hoe kort of lang de zwangerschap heeft geduurd. Heel veel sterkte en nog maals een super dikke knuffel!!!
Hey Siertje, wat een verhaal! Een heftige miskraam al met al, ik ben dan toch blij dat het bij mij natuurlijk verlopen is, hoe pijnlijk dan ook. Dat is zeker apart, dat je bevallen bent rond je miskraam het jaar ervoor. Bijna niet te bevatten nu voor mij dat ik zo snel zwanger zou kunnen raken. Dikke knuffel
Weet je wat ik ook zo frustrerend vind, mensen denken meteen aan, het lukt vast wel weer. Ze willen je natuurlijk hoop geven voor de toekomst. Maar ze gaan voorbij aan het feit dat ik van dit vlindertje al hield. Ik wilde het beschermen, ik voelde me al verbonden aan dit kindje. Die liefde is niet opeens weg.